AtrisinātaRd Electronics - Slikts serviss

Šausmīgs serviss jau vairākus gadus. Mēģina iesmērēt savu ''īpašo'' apdrošināšanu vairākas reizes pēc kārtas par spīti atteikumam. Gandrīz nomet pasūtījumu manā priekšā, kamēr runā par šo apdrošināšanu - pats noķēru pirms bija uz Zemes.

Vienu reizi mēģināja pārdot portatīvo datoru no stenda, lai gan biju to pasūtījis no interneta veikala, kur nav rakstīts, ka šis ir stenda modelis. Kad es pateicu, ka interneta tas nebija rakstīts, man atbildēja 'nu tā tagad būs' un tālāk arī nekas nesekoja. Viņi gaidīja, ka es maksāšu pilnu summu par portatīvo datoru, kurš 6+ mēnešus sēž veikalā pie pieslēgtas lādēšanas. Viņu risinājums - 10 eur atlaide uz 1000 eur fona.

Slikts serviss. Pārdod portatīvos datorus ar poļu valodu, kuru nevar nomainīt. Bez jebkādiem brīdinājumiem un palīdzības.

Visu pēdējo pasūtījumu iepakojumi tika atnesti sadauzīti (kastes ar rievām, skrāpējumiem, iespiedumiem) , un tiem kas tur strādā ir pilnīgi vienalga par to.

Pēc pēdējās pieredzes vairs tur kāju nesperšu un no viņu lapas arī vairs neko nepasūtīšu.

10.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 10.11.2022

Labdien, cienījamais klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pirkuma detaļas.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
ar cieņu RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Papildināts GundarsP 10.11.2022

Problēma ir jūsu darbinieku attieksmē un piegādes procesā.
Mans pēdējais pirkums bija austiņas, kas bija domātas kā dāvana. Man bija jāmaina kaste, jo tādu dāvināt nevar - iespiedums sānā, skrāpējumu pēdas. Jā, precei nav vainas, bet lielākā daļa kompāniju piestrādā, lai iepakojums ir estētisks, bet tikmēr jūsu darbinieku vai piegādātāju nevīžiba preces vizuālo tēlu sabojā.
Jā, es varu sniegt datus par pēdējo pirkumu, bet ko tas dos? Jaunas austiņas neviens neizsniegs. Es uz vietas jau norādīju bojājumus, darbinieks izlikās mani nedzirdam.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 11.11.2022

Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pirkuma detaļas.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 06.12.2022

Labdien, Cienījamais klient!
Diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi!
Precizējiet lūdzu, vai izdevās atrisināt radušos problēmsituāciju?
Ja tomēr neizdevās atrisināt, Jūsu situācijas identificēšanai lūdzam norādīt-pasūtījuma numuru, lai varam precizēt lietas apstākļus.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Gaidīsim Jūsu atbildi.
Paldies!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 16.01.2023

Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 16.01.2023

Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes