AtrisinātaRd Electronics - Slikts serviss

2022. Gadā 8. Jūlijā Rd Electronics internetveikalā nopirkām bezvada austiņas, ko gribējām uzdāvināt meitai dzimšanas dienā. Diemžēl pašā dzimšanas dienā, kad meita saņēma dāvanu, izrādījās, ka austiņas nestrādā kā pienākas. Nācās vest pirkumu uz Rd Electronics servisa centru, kur mums bija pateikts priekšā, ka jāgaida būs 2-4 nedēļas. Tagad ir jau augusta beigas un situācija joprojām nav atrisināta, salabotu pirkumu joprojām nevaram saņemt atpakaļ, jo serviss joprojām gaida kaut kādas detaļas remontam, par ko uzzinājām tikai pēc mēneša. Kad piezvanījām uz servisu un pateicam, ka tā ir dāvana bērnam, uz to nebija absolūti nekādas reakcijas, teica “nekas, gaidiet, kad atnāks detaļas”. Tāda negatīva pieredze mums nekad vēl nav bijusi, esam lielā sašutumā par tādu servisa kvalitāti.

23.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.08.2022

Labdien, Cienījamā Kliente!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, liels lūgums rakstīt mums privāti uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību.
Jūsu situācijas identificēšanai lūdzam norādīt- pieņemšanas nodošanas akta numuru, lai varam precizēt lietas apstākļus.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.
Paldies!

Ar cieņu,
RD Electronics

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 22.09.2022

Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (3)

A AiK 23.08.2022

Ja pirkāt inteneta veikalā tad 14d laika varat atgriezt bez iemesla un naudu uzreiz dabūt atpakaļ

L Lietotājs121 24.08.2022

Diemžēl šis variants mums nebija piedāvāts, paši arī tā gribējām izdarīt, bet mums pateica priekšā, ka varam tikai nodot nekvalitatīvu prēci uz RD Electronics remonta servisu. Tāpēc rodas jautājums - ko mums tagad darīt?

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.08.2022

Labdien !

Saņēmām Jūsu vēstuli un sniedzām Jums atbildi. Lūdzu pārbaudiet!

Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam rakstīt mums privāti, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību.

Paldies !

Ar cieņu, RD Electronics

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes