Rd Electronics - Slikts serviss

Neiesaku sūtīt preces no Rd internetveikala. Slikts serviss, nezinoši darbinieki (lielākā daļa, kuriem saskarāmies) . 12. Februāri tika veikta apmaksa un pasūtīta gāzes plīts caur internetu. Rakstīts, ka piegāde būs 16.02, pēc tam tika pārcelta uz 22.02. Pēc tam zvanoties vairākas reizes gan Dpd, gan Rd Electronics uzzinājām, ka prece ir iesprūdusi citā pilsētā un ir bojāta (kurš sabojāja, nav zināms) , tāpēc to sūtīs atpakaļ. 24. Februāris, Dpd ir nogādājis bojāto plīti Rd noliktavai. Sazvanoties ar konsultantu, piekritām gaidīt, kad izsūtīs jaunu. Jau ir 1. Marts, zvanam - ir jāgaida, kad noliktavā darbinieks apstiprinās, ka bojātā plīts ir saņemta, lai varētu mums izsūtīt jaunu. Darbinieks nav sazvanāms, internetveikala darbiniekiem nr. Nav, sazinoties ar viņu tikai caur epastu, kad viņš apstiprinās preces esamību noliktavā - zvaigznēs ierakstīts. Beigās ne preci, ne naudu atpakaļ dabūt. Daudzi konsultanti nav ieinteresēti problēmas risināšanā, nav organizēts darbs. Diezgan bezpalīdzīgs stāvoklis, jo nav citu nr. , kam zvanīt, prasīt, vienkārši ir jāgaida noliktavas darbinieka kustība, jo internetveikala konsultanti neko nezina lielākoties - dīvaini arī, ka saziņa viņiem notiek epastos.

01.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 02.03.2022

Labdien!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību! Mums ir svarīgs ikviena klienta viedoklis, lai padarītu mūsu servisu ārvien labāk. Lai palīdzētu atrsisināt Jūsu situāciju, liels lūgums nosūtīt  mums uz e-pastu [email protected] ar noradi sudzibas.lv Jūsu pasūtījuma numuru, Jūsu vardu, uzvardu un telefona numuru. Ar Jums sazināsies operators, lai personīgi atrisinātu Jūsu situāciju.
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics

Komentāri (2)

Good Intentions 01.03.2022

Vismaz nepiegādāja bojātu, kā dažs labs.

I ilzhuks 09.03.2022

Mums līdzīgi ar iegādāto putekļusūcēju. Pasūtījām caur interneta veikalu 30. oktobrī, preces piegādes termiņi tika pārcelti no nedēļas uz nedāļu, kaut gan pasūtot piegādes datums bija norādīts jau pēc divām nedēļām. Beigās piegāde tika veikta pēc pus otra mēneša, tas ir 13.decembrī. Bet ar to jau viss vēl nebeidzās. Piedāvāja veikt papildus preces apdrošināšanu, ko arī piekritām. Saņemot preci, sākot to lietot, tika konstatēts defekts (nedeg lampiņas putekļusūcāja slotiņā). Sazvanījos ar RD, kur teica, lai defektaino daļu atved uz servisu. Tā nu pagāja pus otra nedēļa, un paziņo, ka tomār jāved viss putekļusūcējs. Kas to zin kāds vēl būs rezultāts?
Pēč šiī vairs nav vēlmes RD, it īpaši internetveikalā, kaut ko iegādāties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes