Rd Electronics - Slikts serviss

Pirmā un pēdējā reize, kad iepērkos Rd electronic veikalā. Nopirkām trauku mazgājamo mašīnu, to pieslēdzot konstatējām, ka durvīs defekts un tās netaisās ciet. Sazvanījām klientu servisu un aizsūtījām problēmas aprakstu, bildes utt. Lai samainītu preci pret ejošu man ir jāgaida apmēram nedēļu vai pat ilgāk. Nopietni? Uzskatu, ka tas nav normāli. Esmu samaksājusi naudu, vēlos lietot preci bet man ir jāgaida kamēr viņi apstrādās info vai vēl nez ko.

04.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 25.02.2022

Labdien!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību! Mums ir svarīgs ikviena klienta viedoklis, lai padarītu mūsu servisu ārvien labāk.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir  jautājums, liels lūgums rakstīt mums privāti uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību.
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics

A

Komentāri (3)

B Barbara68 04.02.2022

Tad vediet preci uz veikalu atpakaļ pats.

A AnnaO123 04.02.2022

Ja vedu preci atpakaļ neviens uz vietas man viņu nemainīšot, tik varu atgriezt un naudu tāpat dabūšu tikai pēc 15 dienām.

B Barbara68 05.02.2022

Un mainīt nevajag, aizvediet un lai atdod naudu. Pērciet citur, varat tak kādu laiku mazgāt traukus paši. Atgūsiet naudu un nopērciet labāk 1a vai kādā citā veikalā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes