Rd Electronics - Slikts serviss

Rakstu sakarā ar nepatīkamu pieredzi iepērkoties veikalā rd electronics.
20.07.2020. Veikalā tika iegādāts telefons. Par cik, telefons tika iegādāts bērnam, tad papildus tika iegādāta apdrošināšana.
04.01.2021 telefons tika nodots remontam ar aizmugurējā vāka plīsumu. , 8.02.2021 telefonu, kurš atnācis no apdrošināšanas servisa, apskatot veikalā, konsultantes klātbūtnē, konstatēts fakts, ka telefonam radušies jauni bojājumi - nenosakāmas izcelsmes pleķis telefona priekšējā ekrānā zem stikla, kas pirms tam netika konstatēts. Neizņemot no veikala, tas tika aizsūtīts atpakaļ atkārtotam remonta.
Līdz 16.02.2021. Nekādu atbildi telefoniski nesaņemu, ar cik ilgu remontu vēl jārēķinās. Rakstu e-pastu, lai noskaidrotu, kas notiek un cik ilgi vēl jāgaida.
17.02.2021. Saņemu atbildi, ka viss ir apstrādes procesā un mani informēs, kad kaut ko zinās.
Protams, ka es atkal uzstāju uz to, ka man jāzina vismaz aptuvenais termiņš, ar cik ilgu laiku jārēķinās, jo bērnam nepieciešams telefons, par cik norisinās attālinātās mācības, uz ko saņemu atbildi, ka šis process kavēsies, jo telefons atkārtoti ir nosūtīts uz servisu.
Pēc rd skaidrojuma - papildus bojājumi ir radušies dēļ kurjera, kas preci nogādājis no punkta a līdz punktam b.
Neskatoties uz jau pagājušo ilgo laiku – 4.03. , tā vietā, lai meklētu risinājumu, konsultante telefoniski vēl ņirgājas par manu uzrakstīto iesniegumu, ka vēlos atgūt naudas līdzekļus, vai arī salabotu preci, par cik neuzskatu sevi par atbildīgu, tajā, ka Mk Trade transportējot ar Dpdkurjera palīdzību rada papildus bojājumus telefonam, kas iedots uz remontu ar vāka bojājumu.
Sazinoties ar servisu, kas veica pirmos labojumus, noskaidrots, ka telefons bijis kārtībā, kad pirmo reizi gādāts uz veikalu. Par to arī saņemtas bildes, kā apstiprinājums. Atkārtoti e-pastā sazinoties ar klientu servisu, telefoniski tieku informēta, ka es kā klients esmu pārkāpusi garantijas noteikumus un nekas man netiks atlīdzināts. Gaidiet.
Sazinoties ar remonta servisu, saņemu apbrīnojamu atbildi, ka telefonu otreizējam remontam serviss saņēmis 01.03.2021 un ņemot vērā, ka šāds bojājums sakotnēji nav bijis, neuzņemas labot atkārtoti, ar ko informējuši mk trade uzņēmumu. Jautājums kur bija telefons no 08.02.2021-01.03.2021, kā arī cik ilgi vēl nāksies gaidīt. Atbildi neviens nesniedz. Attieksme vienkārši zem katras kritikas. Noteikti šai veikalā nekas vairs netiks iegādāts.

19.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 19.03.2021

Cienijamais klient!
Saistībā par Jūsu apdrošināšanas lietu, Jums ir sniegta oficiāla atbilde!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un atvainojamies servisa vietā par nekvalitatīvi veiktu remontu.
Gadījumā, ja nepiekrītat SIA „MK TRADE” viedoklim, informējam, ka radušos situāciju var risināt pie viena no ārpustiesas strīdu risinātājiem, kas tiek publicēti Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājas lapā, un kuri risina strīdus attiecīgajā jomā (Patērētāju tiesību aizsardzības likums 19.1 p., spēkā no 09.07.2015.)
Līdz ārpustiesas strīdu risinātāju saraksta izveidei kā ārpustiesas strīdu risinātājs norādāms PTAC un/vai SPRK (ja attiecīgajā jomā ir SPRK kompetence strīdu izskatīšanā).
Ja Jums tomēr rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies!

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes