AtrisinātaRd Electronics - Slikts Serviss

19.12.2020 iegādājos MSI gaming kontrolieri priekš PC. Mājaslapā skaists uzraksts "Saņem jau šodien!". Ar pārliecību, ka prece ir noliktavā un saņemšu to uz pakomātu pāris dienu laikā, veicu pasūtījumu. Sākotnējais piegādes datums 23.12.2020. Šajā datumā saņēmu ziņu, ka piegāde tomēr kavēsies līdz 28.12.2020. Šajā momentā, manis pasūtītā prece vairs mājaslapā neparādījās.
Pienāk 30.12.2020 un beidzot saņemu ziņu no Omnivas, ka prece ir pienākusi. Kad saņēmu preci un izpakoju, uzreiz bija labi redzams, ka preces iepakojums (kaste) ir bijis iepriekš jau atvērts.
Šī ir 2.reize, kad veicu pasūtījumu RDveikalā un arī 2.reize, kad to nožēloju. Bet visu cieņu, šoreiz preci negaidīju 32 dienas, kā iepriekš. Tikai būtu jauki, ja prece tiktu piegādāta jaunā un neatvērtā stāvoklī!
Kopumā: Iesaku šajā veikalā veikt pasūtījumu, ja piegādes laiks un preces kvalitāte Jums nav īpaši svarīgi!

30.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 30.12.2020

Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā klientuserviss[email protected]
Paldies

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 12.01.2021

Uzņēmuma RD Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

S

Komentāri (5)

V viensbetnullets 30.12.2020

A Omniva jau atver tās kastes, lai pārbaudītu, vai sūtījums nav pret viņu nosūtīšanas noteikumiem. Uzraksti Omnivai par šito

T Taisnīgums99 30.12.2020

a kads tur sakars veikalam ja jusu kurjers kaveejaas? Kur ir ierakstits, ka kaste nedrikst but atverta? Prece tapat ir jauna.

V viensbetnullets 30.12.2020

Nu par veikala sakaru es piekrītu, bet ja tu samaksā par jaunu preci, tad es domāju, ka tā tev ir jāsaņem aiztaisīta un skaisti kastītē iepakota, tieši tādā, kāda iznāca no fabrikas.

L Laipnais 30.12.2020

RD veikals pārbauda preces pirms izsūta, vai tās nav bojātas, lai nebūtu pēc tam nepamatotas sūdzības, ka prece esot atnākusi sabojāta. Tāpēc ir atvērts iepakojums.

S stopcappin 31.12.2020

Kavējās veikals ar preces nodošanu kurjeram, Omniva šoreiz ātri piegādāja.
Ja es pērku jaunu preci, es sagaidu jaunu preci, neattaisītā iepakojumā.
Preci notestēju un viss strādā kā vajag, tāpēc sūdzību atrisināšu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes