Rd Electronics - slikts serviss

Printerim Epson iesmērēja dargu "super" garantiju tipa uz 5 gadiems. Teica, ka esot būs ātrā , forša apkalpošana. Pagāja gads prinerim ir jānomaina spilventiņš, printeris vairs nedrukā, un ir paziņojums, ka tās ir jānomaina. Tagad printeris atrodas jau aptuveni mēnesi RD Elektronisk šajā "super" garantijas servisā un apkalpošanas servisā vienaldzīga meitene saka, ka nezina kad būs detāļas, un līdz ar to nezina kad atgriezis man printeri.

13.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.11.2020

Labdien! Cienījamais klient !
Informējam, ka apkalpošana papildus garantijas ietvaros tiek nodrošināti maksimali ātri, taču ņemot vērā situāciju saistībā ar pandēmiju, detaļu saņemšana no preces razotāja notiek, ar kavēšanos. Proti, Remontu nav iespējams pabeigt bez nepieciešamās detaļas līdz ar to preces remonts var būt nedaudz ilgākā laika posmā nekā parasti tas ir šīs pagarinātās garantijas ietvaros !
Atvainojamas par sagādātajām neērtībām!
Būsim saprotoši un ievērosim piesardzību.
http://www.vm.gov.lv/lv/aktualitates/koronavirusa_izraisita_slimiba_covid19/

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes