Rd Electronics - Slikts serviss. Bojāta prece.
Dēls nopirka lielo televizoru, atvedot mājās, viņš bija bojāts. Sazinoties, protams viņi vainu noliedz. Kad ieraksta sudzību, tad pēkšņi piedavā aizvest uz remontu, bet izrādās viņi nemāk remontēt, atsūta tādu pašu atpakaļ. Rodas jautājums, kāda velna pēc jūs piedāvājiet remontu ja nevariet salabot. Iziet uz kompromisu? Kur problema? Slikts servis. Ja reiz tik trausls tad uz kastes jabūt simboliem, un darbiniekiem vajadzētu brīdināt, uzmanīgi. Ko darīt ar to telvizoru? Varbūt RD darbiniekam uzdāvināt uz Ziemassvētkiem?
Komentāri (3)
jezu jezu, vajag uz vietas pārbaudīt preci pirms to pērk, tad nebūs lieku problēmu un vedot mājās tas jāved uzmanīgi tas tak ir TV nevis karotīšu komplekts , ārprāts
Paldies, bez jums to visu zinām. Neziniet visu scenāriju, pataupiet savus komentārus sev! Lai veicās!
Uz vietas “pārbaudīt” tradīciju aizsāka tieši rd, kas tirgo otrās šķiras sūdus. Normāli rūpnīcā kvalitātis kontroli izgājušu preci nevajag veikalā izsaiņot un spraust pie ķeguma.