LV RU
www.sudzibas.lv RD Electronics Prece ir - preces nav!

RD Electronics - Prece ir - preces nav!

Meklēju matu griežamo mašīnīti caur "kurpirkt".
Atradu to, kas patīk pec Cenas, dizaina un teh. Parametriem.
Un pārdodās viņa rd veikalā. Veikala lapā pasūtīju viņu, samaksāju naudu caur i-banku, saņēmu sms un uz e-pastu ziņu par to, kā ar mani sazināsies tuvākajā laikā un izsūtīs kodu, jo es izvēlējos dpd piegādi līdz pakomātam.
Nākamajā dienā man zvana. Es atrodos veikalā, pacelt nevaru, jo pieņēmu citu pasūtījumu. Nāk īsziņa. Arī apskatīt nevaru.
Pēc kāda laika izejot no veikala, atveru telefonu, zvans ir bijis no Rd veikala un īsziņa: preces diemžel nav.
Un viss.
Atzvanu pa to numuru ujn jautāju: kad būs nauda atpakaļ. Man Saka: 14 dienu laikā.

Interesanti! Un ko man tagad darīt? Jaunajāi mašīnītei naudas nav un šie Sola tikai pēc 14 dienām. Bet kā mes zinam uz prakses un spriežot pēc "sudzibas" portāla, naudu var atgriezt un vēlāk, izmantojot šīs dienas viņu pēc savas velmes.

Grībētos kaut kādu viedokli no formas pārstāvjiem: kāpēc man jūsu kļūdas un bezatbildīgo darbinieku dēļ man ir jāgaida tik ilgi naudu atpakaļ? Nav mana vaina kā jūsu darbinieki neajauno mājas lapu.
Un kur tad kompensācija? Es sēžu bez naudas un bez mašīnītes!

Pasūtījums nr 1377323:
apmaksas veids: - ar bankas karti (internetā)
piegādes veids: piegāde līdz «dpd pickup punkti»
piegādes adrese: Rīga, maskavas iela 357, paku skapis tc dole

08.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts winmy 15.02.2021

Joprojām no šī kantorīša atbildes ne šeit, ne uz e-pastu ne uz telefonu nav..

Papildināts winmy 27.02.2021

Nu jau 14. dienas gārām, naudas joprojām nav.
Nedēļu atpakaļ uzrakstīju uz PTAC.
It kā esmu banka un manu naudu var drozīt. Likt lētāko cenu salidzini.lv, bet pēc fakta preces nav un pēc tam 14. dienas grozit manu naudu kā viņi vēlās. Nu nē, tā nebūs.

Papildināts winmy 27.02.2021

Naudu atguvu atpakaļ, bet atvainošanās jebkādas, vai kompensāciju neesmu saņēmis nekādu. Izmanto cilvēku naudu, groz 14. dienas un pat "sorry" nevar pateikt.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 15.03.2021

Cienijamais klient!
Naudas atmaksa Jums tika veikta , pinā apmērā!
Tā kā Jūs veicāt apmaksu-ar bankas karti (internetā) , naudas atmaksas process ir laikietilpīgāks. Šo informāciju varat noprecizet pie savas bankas!
Ja Jums tomēr rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies un atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!

W

Komentāri (3)

W winmy 24.02.2021

Nu jau 14. dienas gārām, naudas joprojām nav.
Nedēļu atpakaļ uzrakstīju uz PTAC.
It kā esmu banka un manu naudu var drozīt. Likt lētāko cenu salidzini.lv, bet pēc fakta preces nav un pēc tam 14. dienas grozit manu naudu kā viņi vēlās. Nu nē, tā nebūs.

W winmy 27.02.2021

Naudu atguvu atpakaļ, bet tā atvainošanās jebkādas, vai kompensāciju neesmu saņemis nekādu.

н НеКариньш 27.02.2021

"vai kompensāciju neesmu saņemis nekādu. " - - - Un nesaņemsi. Sen bija japaceļ šo jautājumu un pieņemt Saimā likumu ar tadu formalitāti "Par katru kāvetu dienu ievest papild soda naudu 2% no visas sumas"...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes