www.sudzibas.lv RD Electronics Organizēta krāpšana

RD Electronics - Organizēta krāpšana

Tika nopirkta plīts RD veikalā, kuru ieteica veikala darbinieki. Pieslēgt dzīvoklī neizdevās (acīmredzot, domāts trīsfāzu pieslēgumam), ar kļūdām ieslēdzās tikai 2 riņķi, tāpēc nemaz nebija lietots un tādā pat stāvoklī 14 dienu laikā aizvedu atpakaļ uz veikalu. Diemžēl citu atsauksmes izlasīju tikai tagad, jo tālāk viss notika pēc viņu organizētās shēmas. Nekādus termiņus viņi neievēro jeb pārsniedz, naudu neatgrieza, jo esot mehāniski bojājumi - pirkstu nospiedumi (?!), skrāpējumi u.tml. Lieki teikt, ka tie ir paveikti ne ar manām rokām. Uz sūdzībām neatbildēja, iesniedzu PTAC, kuri atbildēja pēc 6 mēn., ka es esot saskrāpējusi. Tā kā nezinu cik gara ir šī krāpšanas ķēde, tad tuvākajā laikā vērsīšos policijā ar iesniegumu par krimināllietas ierosināšanu pret uzņēmumu par organizētu krāpniecības faktu, kā arī vērsīšos tiesā, tāpēc aicinu bijušos klientus, kuri tādā pat veidā tika apkrāpti, paziņot man uz [slēpt]@inbox.lv, tādējādi būs vieglāk iesniegt prasību tiesā.

28.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 29.09.2021

Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu lietas nummuru, lai varam precizēt lietas apstākļus? Lai ir iespēja risināt radušās problēmas
Paldies!

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 29.09.2021

Jūs varat sazināties ar mums - pa Talr.: (+371) 66165555 vai rakstot uz e-pastu [email protected]

Paldies

Komentāri (4)

V Vanguard 29.09.2021

Да это абсолютный факт. Сколько не покупал у них техники практически все приходилось сдавать в гарантийный ремонт. И у знакомых тоже самое. Благо теперь обхожу этот магазин стороной при покупке крупной бытовой техники. И всем советую.

S Shausmulietas* 29.09.2021

Самое страшное что они сами портят товар после того как сдаёшь в ремонт. Совет для тех, кто ещё это не знал и будет относить товар в ремонт - берите с собой видеокамеру и всё записивайте - отношение и в каком состоянии сдаёте товар, иначе потом придёться доказывать что вы не осёл и не портили товар (который чудным образом будет уже механически повреждён).

K klientuservissRD Pārstāvja atbilde 29.09.2021

Informējam, ka preces iesniegšanas momentā-- preces stāvoklis tiek fiksēts , preces stāvoklis tiek norādīts pieņemšanas aktā, kuru Jūs kā klients parakstat, līdz ar to dodot savu apstiprinājumu un piekrišanu, ka Jums nav pretenziju

S Shausmulietas* 01.10.2021

Nē, mēs nedodam piekrišanu tam, lai jūs pēc tam mērķtiecīgi preci sabojātu un apmelotu klientu. To varēsiet stāstīt policijai.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes