www.sudzibas.lv RD Electronics Nelaipna apkalpošana

Rd Electronics - Nelaipna apkalpošana

Neilgu laiciņu atpakaļ devos uz RD veikalu, lai iegādātos portatīvo datoru. Saskāros ar ļoti nelaipnu apkalpošanu un apkalpošanas dēļ esmu negatīvi noskaņota uz darbiniekiem. Ieejot veikalā, tas bija tukšs. Pārdevēji strādāja, izliekot preci plauktos. Piegāju pie pārdevēja, kurš tobrīd bija brīvs, pasveicinājos un palūdzu palīdzību uz ko man rupji atcirta, ka nav laika, vai tiešām es neredzu, ka arī viņam ir jāstrādā. Lai arī ko viņš tur nedarītu sēžot pie datora - pie kases, esmu ļoti vīlusies, jo kur ir etiķetes normas kā pasveicināšanās ar klientu un laipna palūgšana mirklīti uzgaidīt? Es atbildēju, ka varu uzgaidīt, uz ko pārdevējs kaut ko sev zem deguna nomurmināja. Uzreiz paskatījos uz zīmīti, kura ir piestiprināta katram pārdevējam un piefiksēju viņa vārdu - Māris.
Vai tiešām tādiem pārdevējiem ir jāstrādā veikalā? Saprotams, ja būtu daudz cilvēku, bet, ja nav neviena cilvēka? Varbūt, Jums, Māri, izvēlēties sev patīkamāku darbu? Ja nepatīk šis darbs, tad manuprāt, cilvēkam nevajag sevi piespiest tur strādāt, jo mēs, Jūsu klienti neesam vainīgi pie tā, ka nevēlaties mūs apkalpot. Iepērkamies ar vīru un vecākiem bieži vien RD veikalā, bet attieksmes dēļ pazūd vēlme tur iegriezties.
Cerams, ka citiem ir labākas atsauksmes un esmu vienīgais izņēmums. :)

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 31.01.2014

Labvakar!

Gribam izteikt Jums atvainošanos par radušos situāciju RD Electronics veikalā – Jēkabpilī.

Gribam pateikties Jums par sniegtu informāciju.
Katra atsauksme mums ir ļoti vērtīga, jo tikai tā mēs varam realizēt savu misiju – nodrošināt nevainojamu servisu.

Atzīstam, ka situācija ir ļoti nepatīkama gan Jums, gan mums. Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti mūsu veikalos.

Šī situācija noteikti nepaliks neatrisināta. Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situacijas vairs neatkārtotos.
Mēs ļoti novērtējam Jūs kā klientu un ceram, ka šī situācija nebūs sabojājusi mūsu sadarbību.

Vēlreiz ļoti atvainojamies Jums par sagādatajām neērtībām. Ceram uz turpmāko sadarbību.

Liels Jums paldies, ka esat mūsu klients. Ar prieku gaidīsim Jūs mūsu veikalos.

Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
e-pasts: [email protected]

O

Komentāri (3)

G13 01.02.2014

Tu ko, nesaprati? Viņam taču ir jāstrādā! Kas tev šeit kaut kāds veikals vai?

M MissM 04.02.2014

Nu pozitīvi vismaz tas, ka administrācija atvainojās.

J Janis2014 03.04.2014

Labdien!Esmu saskārusies ar ļoti nepatīkamu gadījumu Jūsu veikalā Liepājā(Klaipēdas ielā 62).Nopirkām mobilo telefonu, pēc 4 mēnešiem nācās nest uz veikalu-remontā.Veikalā pārdevēji laipni, paņēma pretī, piedāvājot uz laiku citu telefonu vietā.Apmēram mēneša laikā būšot atpakaļ.Paiet vairāk kā mēnesis, nekādu ziņu par telefonu.Seko zvans uz veikalu, tūlīt zvanīšot uz Rīgu, noskaidrošot.Pēc laika atzvanīja, telefons stāvot Rīgā remontdarbnīcā sataisīts, bet neesot nogādāts itkā uz RD Electronic bāzi.Tūlīt visu nokārtošot un tādā dienā būšot Liepājā.Braucam laimīgi pakaļ un atkal vilšanās, telefons nav atvests.Papīros uzrādās ka telefonam jābūt, bet viņš nav!Pagāja vēl pāris dienas un saņemam sms ka, telefons ir atvests uz veikalu.Viss kārtībā.Bet...nepaiet ilgs laiks, telefons atkal niķojas, vedam atpakaļ.Tāda sajūta ka nekas tur nebija darīts.Jo viņš pirmajā reizē pats bija atslēdzies, ieslēgt vairs nebija iespējams.Liekas darbnīcā to vien izdarīja, kā ieslēdza un nemaz nemeklēja vainu, kāpēc tā notika.Jo otrajā reizē telefons brīžam pats izslēdzās, lādēties negribēja.Nododam otro reizi telefonu remontā, bet šajā reizē nemaz nepiedāvā citu telefonu vietā uz remontu laiku.Pirmajā reizē neņēmu citu vietā, bet otrajā būtu ņēmusi, jo mans vecais telefons arī saplīsa.Pagājis mēnesis, bet telefons vēl nav atpakaļ no remonta.Gribētu redzēt kādu šajos laikos bez telefona mēneša garumā!Nododot telefonu otrajā reizē, pārdevējs vēl piebilda, preci nedrīkstot ilgāk kā mēnesi aizturēt.Tā kā tuvojās tai mēneša atzīmei, zvanījām uz veikalu, kur atbildēja-noskaidrošu.Bet kā gan var noskaidrot un atzvanīt, ja netika prasīts telefona modelis.Protams ka neviens arī neatzvanīja.Mēnesis aizritējis, bet telefons vēl nav.Katrā reizē tik piemin ka, dos vietā jaunu telefonu.Bet nav ne vecais ne jauns.Un kā gan es varu pierādīt ka mans telefons jau divas reizes remontā, ja man pat neizsniedz garantijas talonu.Laikam mocīšos ar viņu visu garantijas laiku, līdz tā beigsies, tad jau noteikti uzreiz tiktu sataisīts.Esam vīlušies šajā veikalā, domājams ka neko vairs tur nepirksim.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes