Rd Electronics - Maldināšana

31.01.2023 pasūtīju RD internetveikalā preci : Philips Airfryer HD9650/90. Šī prece bija paredzēta dāvanai, pasniegšanai 24.02.2023. Pasūtot preci piegādes laiks Valmieras veikalā parādījās 07.02.2023. Pēc pasūtījuma veikšanas saņēmu ziņu no RD, ka pasūtījuma piegāde kavēsies, un prece tiks piegādāta 20.02.2023... Telefoniski sazinājos ar RD internetveikalu, un operatore teica ka' tikko ir saņēmuši info no piegādātāja, un prece PATIEŠĀM būs veikalā 20.02.2023...
17.02.2023 vēlreiz telefoniski sazinājos ar RD internetveikalu, lai pārliecinātos, ka 20.02 varu doties pakaļ precei? Atbilde mani nošokēja: "atvainojamies, bet diemžēl preces piegāde kavējas un būs nākošnedēļ noteikti Valmieras veikalā...( Nedēļa no 20.03- 26.02.)...
Pēc brīža saņemu sms un epastu, ka preces piegāde kavējas un ' iespējamā" piegāde plānojas uz 08.03.2023...
NEIELAIDIETIES AR ŠO VEIKALU, NETICIET VIŅU MELIEM, LABĀK PASŪTIET CITUR!
Tā Jūs ietaupīsiet laiku un nervus!
NEKAD NEMAKSĀJIET PAR PRECI, PIRMS ESIET TO SAŅĒMUŠI, UN PĀRBAUDIET VAI UZ IEPAKOJUMA IR RAŽOTĀJA "BLOMBES"!
TĀ JŪS IZVAIRĪSIETIES NO "DEMO' PREČU NOPIRKŠANAS!

17.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 20.02.2023

Labdien, cienījamais klient!
Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.
Kompānijas vārdā gribam atvainoties Jums par sagādātajām neērtībām!
Mums ļoti žēl, ka Jums bija jāpiedzīvo nepatīkami mirkļi, nesaņemot preci laikā.
Ja prece ir pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē par termiņu izmaiņām, mums attiecīgi jāinformē klients par termiņa izmaiņām.
Katrs klients patstāvīgi pieņem lēmumu gaidīt vai atteikties no pasūtījuma.
Paātrināt šo procesu diemžēl nav iespējams.
Kā minēja telefonsarunā Jums konsultants, mūsu noliktavā un veikalos ir arī alternatīvās preces. Ja nav iespējas gaidīt pasūtīto preci, piedāvājam Jums pievērst uzmanību precēm, kuras ir uz vietas.
Ja ir nepieciešama konsultācija, Jūs droši varat sazināties ar mūsu konsultantiem - zvanot 66778899, rakstot [email protected] vai tiešsaistes čatā www.rdveikals.lv.
Ikdienu mēs meklējam iespējas un papildinām preču sortimentu, lai nodrošinātu savus klientus ar aktuālākām un kvalitatīvākām precēm.
Mēs ļoti novērtējam Jūs kā klientu un ceram, ka šī situācija nebūs sabojājusi mūsu sadarbību.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 27.02.2023

Labdien, cienījamais klient!
Jūsu pasūtījums ir piegādāts uz veikalu ātrāk par plānoto piegādes laiku. Atvainojāmies par kavējumu!
Lūdzam atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!

Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Papildināts ATOMOTO 27.02.2023

Labdien. Sūdzība bija par maldināšanu ar piegādes laikiem! Tas kad tagad esiet piegādājuši preci dažas dienas pirms jau 3 reizi mainītā piegādes termiņa nenozīmē, kad sūdzība ir atrisināta! Lai kā jums to gribētos izlabot kā atrisinātu, maldināšana bija pat vairākas reizes! Palasot citu klientu sūdzības, šis gadījums nav vienīgais! Un cik klienti vēl nav ierakstījuši šīs sūdzības! Uzlabojiet savu klientu servisu, nevis nodarbojaties ar sūdzību statusu labošanu! 😁

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 08.03.2023

Labdien!
Paldies par atbildi.
Kā jau skaidrojām Jums iepriekšējos komentāros, ja piegādātājs kavē preces piegādi - mēs attiecīgi informējam arī klientus par termiņu izmaiņām. Katrs klients patstāvīgi pieņem lēmumu - gaidīt vai atteikties no preces.
Esam laicīgi veikuši saziņu - informējuši par termiņu izmaiņām, esam piedāvājuši arī alternatīvos variantus situācijas atrisināšanai.
Kur tieši Jūs saskatāt maldināšanu ?

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 31.03.2023

Labdien!
Diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi!
Lūdzam atzīmēt sūdzību kā atrisinātu vai sniegt nepieciešamo informāciju situācijas risināšanai. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Papildināts ATOMOTO 01.04.2023

Labdien. Lūdzu uzlabojiet klientu servisu un piestrādājiet pie attieksmes pret klientiem, nevis nodarbojaties ar sūdzību statusu labošanu! Jūs nodarbojaties ar ne to ko vajadzētu! Šai sūdzībai nemainīsies statuss uz atrisināta! Maldināšana par preces piegādes laiku bija jau pasūtot preci! Tiklīdz pasūtījums bija apstiprināts, tā uzreiz jau bija cits piegādes datums, pēc tam atkal cits...

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes