AtrisinātaRd Electronics - Maldināšana

Labdien. Pasūtīju Rd Electronics internetveikalā taukvāres katlu 12.10. 2022. Piegāde tajā brīdī tika plānota 21.10.2022, kas man derēja. Tajā pašā dienā tika atsūtīta sms, ka piegāde kavēsies un ir plānota 31.10. Tā kā pasūtītā prece ieplānota kā dāvana, tad tomēr biju rēķinājusies ar piegādes datumu. 28.10.2022 atkal tiek atsūtīta sms, ka piegāde kavēsies un tikšu informēta. 29 10.2022 kārtējā sms, ka piegāde plānota 16.11.2022. Šis datums neder, jo Jubileja, kad plānots pasniegt dāvanu ir ātrāk. Varētu izvēlēties un pasūtīt preci citā internetveikalā, bet tagad, lai saņemtu naudu atpakaļ, ir jāgaida līdz 10 dienām. Šī diemžēl jau ir otrā reize ar šādu problēmu Rd Electronics veikalā. Par pirmo diemžēl biju jau piemirsusi. : (

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 31.10.2022

Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību! Esam sarūgtināti, ka radusies šāda situācija!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pasūtījuma numuru.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
ar cieņu RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Sūdzība veiksmīgi atrisināta SanEt 02.11.2022

Paldies uzņēmuma pārstāvjiem. Problēma tika atrisināta ļoti veiksmīgi. Paldies.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 07.11.2022

Jūs varat atcelt pasūtījumu sazinoties ar mums interneta veikala konsultantiem e-pastā - [email protected] vai zvanot 66778899.

S

Komentāri (6)

S Saucās labi iepirkos 04.11.2022

Labdien!
Diemžēl arī mana pieredze ar šo veikalu ir tāda pati. Izmantoju viņu interneta veikalu divas reizes un abas ir gandrīz pilnīgi identiskas ar to starpību, ka pirmajā reizē izvēlējos piegādi uz veikalu un apmaksu uz vietas šoreiz pasūtīju un apmaksāju, taču , kas šos abus gadījumus apvieno, regulāras sms, ka piegāde atceļas, pirmajā reizē pēc četru nedēļu sms sūtīšanas, beidzot paziņoja, ka piegādes nebūs, šoreiz atkla piegāde no 04.11.2022. pārceļas uz 14.11.2022. un mana nojauta saka ka pēc četrām nedēļām paziņos ka NEBŪS. Smieklīgākais ir tas ka pasūtīju viedpulksteņa rezerves siksniņu, tad kas notiek ar nopietnākiem pasūtījumiem. Pilnīgi noteikti neiesaki šo interneta veikalu, nesūtiet, neskaitiet naudu, jo nebūs ne naudas, ne preces. Nesaprotu kāpēc ievietot preces un radīt ilūziju, ka tās ir pieejamas, tas ir jaunais naudas izkrāpšanas modelis?

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 07.11.2022

Labdien, cienījamais @Saucās labi iepirkos!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pasūtījuma numuru, vai kādus citus datus Jūs identificēšanai. Paldies!

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
ar cieņu RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

S Saucās labi iepirkos 07.11.2022

Labdien!
Pēdējā pasūtījuma Nr.2095564, iepriekšējo protams es izdzēsu. Vajadzēja vispirms izlasīt atsauksmes un tad sūtīt.

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 07.11.2022

Paldies par sniegto informāciju!
Mājas lapā tiek atspoguļoti termiņi, kuros tiek plānots piegādāt preci. Ja prece ir pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē mūs par termiņu izmaiņām, mēs attiecīgi informējām arī klientus.
Klientam ir iespēja gaidīt preci, vai atteikties no pasūtījuma. Diemžēl paātrināt piegādes procesu nav iespējams.
Tiek darīts maksimāli iespējamais, lai klienti saņemtu savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ir ļoti daudz gadījumu, kad preces piegādājam pat ātrāk, par mājas lapā norādītājiem termiņiem.
Mūsu interesēs ir apmierināti klienti un mēs darām visu iespējamo, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar saņemto pakalpojumu!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !

Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

S Saucās labi iepirkos 07.11.2022

Ja 14.11.2022 preci nepiegādās gribēšu, lai atgriež naudu, ilgāk negaidīšu, kur tas jādara?

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 07.11.2022

Jūs varat atcelt pasūtījumu sazinoties ar mums interneta veikala konsultantiem e-pastā - [email protected] vai zvanot 66778899.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes