Rd Electronics - Krāpšana un slikta klientu apkalpošana
Šis uzņēmums ne tikai krāpj klientus, neievērojot savas garantijas, bet arī nodrošina sliktāko klientu apkalpošanu, kādu jebkad esmu pieredzējis Latvijā.
2025. gada 18. februārī no RD Electronics (SIA “MK TRADE”) iegādājos divus cietos diskus. Pēc uzstādīšanas un transportēšanas saskaņā ar ražotāja norādījumiem, pēc pirmās lietošanas reizes kļuva skaidrs, ka viens no diviem no veikala saņemtajiem cietajiem diskiem ir bojāts.
Nākamajā dienā, 19. februārī, nekavējoties atnesu salauzto ierīci atpakaļ saskaņā ar garantiju, bet RD nesniedza ne kompensāciju, ne atmaksu - neko. Tā vietā, lai nokārtotu garantiju veikalā, viņi nosūtīja ierīci uz kādu uzņēmumu Vācijā, lai to “pārbaudītu”.
Pēc vairāk nekā mēneša uzņēmums joprojām nesniedza nekādu informāciju par manu pirkumu. Tikai 31. martā es saņēmu e-pasta vēstuli, kurā bija vienkārši teikts: “Prece atrodas veikala. Varat saņemt to.”
Pieņemot, ka viss ir kārtībā, es devos uz veikalu, lai paņemtu jauno ierīci saskaņā ar garantiju. Tomēr viņi man vienkārši atdeva atpakaļ bojāto disku ar paziņojumu “Jūsu nosūtītā prece ir bojāta. Tā kā no ārpuses mēs nevaram saskatīt bojājumus, tā ir jūsu vaina”.
Es mēģināju apspriesties ar klientu apkalpošanas dienestu, tomēr tā vietā, lai apspriestos, viņi atsūtīja šablonisku atbildi, ka man situācija jāturpina risināt ar PTAC starpniecību.
Labdien, cienījamais sūdzības autor ,
Pateicamies, ka veltījāt laiku, lai informētu mūs par konkrēto situāciju.
Vēlamies Jūs informēt, ka RD Electronics nav autorizēts servisa centrs. Mūsu uzņēmums darbojas kā elektropreču mazumtirdzniecības veikals, un līdz ar to neveicam ierīču tehnisko diagnostiku vai remontu. Šīs darbības tiek veiktas ierīces ražotāja noteiktajos autorizētajos servisa centros, kur strādā atbilstoši apmācīti speciālisti ar nepieciešamajām zināšanām un aprīkojumu.
Lēmumi par preces tehnisko stāvokli, garantijas piemērojamību vai citiem ar remontu saistītiem jautājumiem tiek pieņemti, pamatojoties uz šī autorizētā servisa izsniegto slēdzienu.
Lai varētu precīzāk izvērtēt Jūsu konkrēto gadījumu, lūdzam norādīt preces pieņemšanas akta numuru. Tas mums palīdzēs identificēt situāciju.
Papildu jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu: [email protected] – ar prieku sniegsim Jums individuālu atbalstu.
Ar cieņu,
RD Electronics
Komentāri (2)
Šīs saucamās itkā pārbaudes ārpus valsts ir unikums.
Šis jau ir kaut kas, pilnīga necieņa pret klientu.