LV RU
www.sudzibas.lv RD Electronics Krāpšana un preces bojāšana.

RD Electronics - Krāpšana un preces bojāšana.

14.12.17 iegādājos, RD - Elektronika, multimēdijas datoru Lenovo Legeon Y520 ar papildus garantiju. Mazāk ka pēc mēneša parādījās defekts... Saka pašus informācija no cietiem diskiem un galu gala dators uzkaras un vairs nevarēja iet datora. 20.01.18 aiznesu pa garantijai RD veikala preci pieņema... Pēc 30 diena zvana un saka ka ja problēma ir cietajam diskam un ja remonts būšot pa garantija, tajā paša diena saņemu otro zvanu ka precei tika atteikts no garantijas jo mistiska veida parādījās mitrum... Gan pamata garantija gan papildus garantija aiziet pa gaisu... Savukārt atverot Lenovo datu bāzi ievadot savu Serija nr rada ka garantijai vel 2 gadi. Un pēc laika vel zvana un saka ka barošanas blokam un barošanas ligzda pie mates plates ari ir beigta... Afigenijs servis

Mi

Komentāri (12)

To Tong Po 27.02.2018

Tu taču saproti, ka nejau pārdevēji labo Tavu datoru? Veikals sūta Tavu datoru uz ražotāja garantijas servisu, kas Lenovo datoriem ir ServisaICT. Servisa meistari tad veic diagnostiku un pieņem lēmumu - labot pa garantiju jeb garantiju atteikt.
Jautā, lai serviss sniedz konkrētu pamatojumu garantijas atteikumam - mitruma pēdas vienmēr ir vizuāli redzamas. To var viegli Tev uzrādīt un paskaidrot atteikuma iemesla pamatotību.

Kas attiecas uz to, ko Tu redzi Lenovo sistēmā - tur tu redzi informāciju, vadoties no iekārtas ražošanas datuma. Tavam datoram pienāktos 2 gadi ražotāja garantija, pie nosacījuma, ja netiek pārkāpti ražotāja garantijas noteikumi. Ja iekārta bijusi pakļauta mitruma ietekmei, tad tas ir pamats atteikt garantiju.
Šeit es Tev ieteiktu nekasīties ar veikalu - viņi nav tie, kas pieņem lēmumu par garantiju vai negarantiju. Ej skaidrojies ar servisa centru.

Dainis 27.02.2018

Aplējāt datoru un tagad mēģināt izgrūst cauri pa garantiju? Korozija parasti aktivizējas diezgan ātri, tā kā šaubos, ka mitrums bija iekšā jau pirkšanas brīdī, protams varbūt maldos, bet pārsvarā visi bojājumi, kas saistīti ar ūdeni, savu darbu padara ļoti ātri.

Mi Mihails 27.02.2018

Aga, speciali aplaistiju datoru virs 1000 eiro. Ja datoru nododot pa garantijai menesi ne zina un na tev no sakuma ssd un vela vis parejais. Tas kas par servisu ka uzreiz pateikt nevar. To sdd, to mitrums to galu gala ligzda nospraga pie mates plates! Ne visi ir stulbi H2O plus elektriba nav saderigi un tik smalka tehnika jau sen nospraktu, bet pirm nodosanas vareja ieslegt, normali gruzija biosu, bet nelaida uz ssd disku. Ja butu mitrums uzreiz pat iesleg nevaretu...

To Tong Po 27.02.2018

Mihails, ja Tu ierīci saliesi tā, ka pa visām malām ūdens iekšā, nu tad gan viss var notikt ātri un smagi. Bet, ja tas ir neliels šķidruma daudzums - kaut vai piliens. Tas uzreiz Tavu datoru nenosvilinās, tas pat nožūs, bet, ja būs ticis klāt kādam elementam, kas uzlodēts uz plates, nu tad ķīmija izdarīs savu darāmo. Un nebūs nekādi specefekti no amerikāņu kino.

Ll llietotājs 27.02.2018

Neklausies ko te raksta tie paši pārdevēji. Visi viņi ir liels afēristu kantoris kad tik paņemt naudu. Plus tu vēl saki kad ir papildus garantija. Tas nozimē kad raksti iesniegumu PTAC , ja vajag piesaisti kādu neatkarīgo ekspertu un vienkārši noliec tos "četrāpus". Jo citādāku valodu viņi nesaprot. Es jau vairākas lietas esmu vinnējis un zinu kad ir pašāi firmai ir dārgāks tās vārds nekā antireklāma priekš pāris nekompetentiem pārdevējiem.

To Tong Po 27.02.2018

Dīvains tu esi savos spriedumos.
Garantijas atteikums ir vienmēr faktoloģiski perādāms un pamatojams. Tas nebalstās uz "Varbūt" un "iespējams". Servisam nav arī jāatbild uz jautājumiem "kurš", "kad", "kādā veidā. Serviss blstās uz faktiem ko redz un var uzrādīt - ir iekārtā šķidruma iedarbības pazīmes/"pēdas" - ar to pietiek lai atteiktu garantiju. Tas ir fakts! Un neinteresē nekāda lirika no klienta puses un "Dievošanās", ka neko nezina un nav darījis.
Tāpēc, kā rakstīju savā pirmajā komentārā - nav jātērē laiks lai pasūdzētos, iespējams nepamatoti! Ir jājautā konkrēti pamatojumi, kas tiek nosaukti par Garantijas atteikuma iemesliem. Jā skatās klātienē - nevis ar pārdevēju, bet ar ražotāja servisa tehniķi, kurš var visu konkrēti uzrādīt un pamatot. Sūdzēties vajag tikai tad, ja redzi ka Tev ir taisnība un servisam/pārdevējam nav.
Un, lietotājs, ej ka liecies četrrāpus pats. Nevajag te visiem ar savu netradicionālo orientāciju plātīties.

Ņemot vērā to faktu, ka RD uzbāžas ar papildus garantiju savām precēm, tad attiecīgi arī viņi, nevis serviss, nevis Tong Po, jeb kāds cits kantoris juridiski uzņemas saistības par preces labošanu. Tā ka garantijas atteikums jau ir saistību nepildīšana! Un RD ar to jau pietiekami slavens.
Vispār ieteiktu visiem pirms preces nodošanas remontā pārliecināties, ka tehniskais stāvoklis atbilst garantijas noteikumiem un likt pieņēmējam par to parakstīties, jo servisi regulāri piekopj šādu krāpšanu - telefoniem un datoriem tie ir mitruma ietekme un skrāpējumi uz korpusa, putekļu sūcējiem, multikatliem, u.c. - neatbilstoša ekspluatācija.

To Tong Po 28.02.2018

Jautrais, esi skatījies detaļās ko tieši papildus kā garantiju RD pārdod? Es pedējā laikā neesmu pētījis, bet iepriekš, cik zinu, viņi irgoja papildus termiņu. Tas ir - 2 gadus klientam ir iekārtas ražotāja garantija, un pēc tās RD sniegta garantija, par ko klients ir piemaksājis jau iegādājoties iekārtu.
Formāli, pēc LR likumdošanas, Patērētāju un pārdevēju saista darījums, līdz ar to, Patērētājs vienmēr droši var vērsties pie Pārdevēja ar saviem prasījumiem, pretenzijām, utt. Bet tas nemaina faktu,ka reāli servisa pakalpojumu sniedz konkrēts servisa centrs, ne veikals. Un slēdzienu par garantijas apstiprināšanu vai atteikšanu arī sniedz serviss.

Par telefonu servisu - Tev taisnība. Par datoru servisu - Tev nav taisnība. Nu neesmu dzirdējis, ka datoram atteiktu garantiju dēl skrāpējuma korpusā, kas ir standarta lieta, ja runājam par mobilo telefonu servisu. Attiecībā uz mitrumu - tas pats.
Starp citu, telefonam "noķert" mitrumu ir vienkārši, ja vien nav ūdensdrošs. Ar datoru ir savādāk.

Ll llietotājs 05.03.2018

tong po esi čukča ...un ar to ari viss ir pateikts. ja tevi tik interesē ko un kur iebāzt esi amēbas līmenī, un neplāties ar to ko nezini.

To Tong Po 05.03.2018

Tavu neapmierinātību pieņemu! Piedod! Nekomentēšu vairs tavas homo tieksmes un debeszilos tekstus! :)

Un labāk es esmu čukča, nekā tas, kuram patīk "visus likt četrrāpus"! :D

Il ILONA 123 08.03.2018

MEMZELES LIMENIS TAM JAUTRAM ANALITIKIM -TIRGUS BABA

"Artūriņam" skaudība piemetusies? Tev pat līdz zīdaiņa līmenim vēl augt un augt...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes