LV RU
www.sudzibas.lv RD Electronics krāpšana, slikts serviss

RD Electronics - krāpšana, slikts serviss

2018. G. Septembrī, izmantojot interneta veikalu, Jēkabpilī saņemu pasūtīto mikroviļņu krāsni daewoo.2019. Gada janvārī minēta krāsns pārstāja darboties un 30.01.2019. Gadā tika nodota uz garantijas remontu. Minētā krāsns tika aiznesta uz Rd Elektronics veikalu Jēkabpili. Krāsns pieņemšanas brīdī veikala darbinieks saplēsa minētas mikroviļņu krāsns šķīvi un paskaidroja, ka no remonta saņemšu krāsni ar šķīvi. Tikai 18.03.2019. G. Saņēmu paziņojumu par to ka, varu saņemt mikroviļņu krāsni veikalā. Garantijas noteikumos norādīts, ka garantijas remonts veicam 30. Darba dienu laikā un pēc pircēja patērētāju tiesībām pēc minēta termiņa man ir tiesības atteikties no šīs preces un saņemt savu iztērēto naudu atpakaļ vai saņemts tādu pašu preci. Apskatot atsūtīto no remonta krāsni, konstatēju, ka šķīvja komplektā nav. Veikala darbinieks kaut kur aizgāja un pēc kāda laik atgriežoties paziņoja, ka minētais šķīvis ir jāgaida no ražotāja 2 dienas. Uz manu lūgumu palūgt uz tirdzniecības zāli veikala vadītāju, saņēmu atbildi, ka veikala vadības nav. Šodien jau ir 25.03.2019. G. Man nav nekādu paziņojumu, ne preces, ne manis samaksātas par preci naudas. Uzskatu, ka šis gadījums liecina par "mk trade" firmas "kvalita
atīvu" klientu apkalpošanu un krāpniecību. Spriežot pēc tās preču kaudzes, kura bija atsūtīta no garantijas remonta - uzņēmums cenšās tirgot nekvalitatīvu preci.

25.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ce

Komentāri (1)

Ventilators 25.03.2019

Domāju, ka nevis nekvalitatīvu (atkarīgs no brenda), bet nav nostrādāts līdz galam process, kādā būtu normāli nodrošināt atbalstu. Iespējams viņiem kurjers brauc tikai reizi mēnesī pēc preces (protams pārspīlēju mazliet). Vai trūkst darba roku, lai to apstrādātu, utt.
Katrā ziņā klientiem nav jācieš no tā, jo šo brendu Rīgā apkalpotu MAX mēneša laikā. Pieļauju domu, ka MK trade darba organizācijā ir pamatīgs robs.
Bet nu kopumā aicinu visus vērsties labāk pa taisno autorizētā ražotāja servisā, jo tad izpaliek šādas problēmas. Jo ja serviss atzīs par nelietojamu preci, viņi lietotājam izraksta Servisu aktu, par naudas pieprasīšanu no pārdevēja. Tad gan ir 100% naudiņa atpakaļ. Šobrīd pat pusgads nav apkārt, bet ir aizdomas, ka MK trade jūs vēl pavilks aiz deguna. Iesaku iesūtīt visus papīrus elektroniski PTAC. Nav pie PTAC pat jābrauc. Visus iesniegumus var nodot elektroniski.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes