www.sudzibas.lv RD Electronics Klientu apmelošana

Rd Electronics - Klientu apmelošana

Apmelo klientus par preces pieejamību gan pa telefonu, gan mājaslapā klientu noturēšanas pēc. 11. Decembrī pasūtīju barošanas bloku, ko solīja piegādāt veikalā 22. Decembrī, kamēr visi pārējie veikali orientējās uz janvāra vidu. Cena arī bija zemākā, tāpēc veicu pasūtījumu. Jau nākamā darba dienā saņēmu īsziņu, ka prece kavēšoties par nedēļu. Tajā pašā dienā mājaslapā tika nomainīta preces Cena un pieejamības laiki, tāpēc zvanīju, lai vēlreiz noskaidrotu piegādes laikus. Jaunkundze zvanā pārliecinoši ziņoja, ka precei jābūt 28. Decembrī, un, ja kaut kas vēl mainīsies, viņi par to paziņos. Un par to, ka prece atkal kavējas par vairāk nekā divām nedēļām līdz 15. Janvārim, paziņoja tikai šodien, kad tai jau bija paredzēts būt veikalā. Pa telefonu Saka, ka piegādātājs mainīja termiņus, kaut arī tagad mājaslapā atkal tiek solīts, ka prece būs veikalā rīt, bet, kā zinām, rīt būs tikai īsziņa par to, ka prece kavējas, bitīt matos!
No šī gadījuma secinu, ka rd electronics bezkaunīgi melo klientiem par piegādi un velk termiņus līdz kamēr piegādātājs tiešām nogādā preci līdz pašam kantorim. Nekādu problēmu nebūtu, ja gan vietnē, gan pa telefonu būtu uzreiz paziņots par to, ka prece ir gaidāma pēc mēneša kā visi pārējie, vairāk vai mazāk godīgi interneta veikali, ko var novērot pievienotos attēlos. Paldies dievam, ka vismaz bez priekšmaksas pasūtīju, jo citādi būtu iztērēts ne tikai dārgais laiks, bet arī nauda.

28.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 30.12.2020

Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 30.12.2020

papildus vēlamies informēt , ka mājas lapā -pirms pasūtīt preci , ir iespēja pārliecināties par preces pieejamību un piegādes termiņiem .
Pie zīmes - Saņemt veikalā ir izcelts teksts

Pārbaudīt pieejamību - uzspiežot uz šī linka parādās datumi un laiki preces piegādei.
Paldies

D

Komentāri (2)

L lietotajavards321 29.12.2020

Tas jau nav no viņiem atkarīgs, problēmas pašiem piegādātājiem ir, malači, ka vismaz tevi informē, ka kavēsies, nevis kā dažs labs i-veikals, kas atbild pēc 20 dienām tikai nedodot ne ziņas, ne zvanus.

D deezerZ 29.12.2020

Kā zinu, viņiem visiem tās preces nāk no lielām noliktavām, un visos pārējos veikalos bija aptuvenā piegāde janvārī, bet tikai ne RD Electronics, kuriem vajadzēja pievilināt ar smuku cenu un piegādi, un pēc tam sākt vilkt termiņus. Tā ir vienkārši patērētāja laika tērešana un noturēšana. Apskaties pieliktos attēlus un varbūt sapratīsi, par ko runāju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes