RD Electronics - Gigabyte T4

12 dienas atpakal nopirku telefonu GSmart - Gigabyte T4, cena 70, - eiro.Vakar pirms guletiesanas ka jau normals cilveks plkst 23:00 uzliku ladet telefonu un uzliku modinataju...No rita zvana modinatajs - bet sheku-reku balts displejs. Ka lai izsledz to ara, ja brec pa visu maju un blakus zidainitis cuc?? Spaidu blokesanas pogu - nekaa. Ta i stav tas baltais displejs...Neesmu ne nokepajusi, ne zeme metusi, ne ka citadi skadejusi sim aparatam.. Dodos uz rd veikalu - nenem preti... -Garantijas talons ir,kastite ir, plevites visas ir. Kas tad nu???Mana vaina?Kadel tad man pirkt preci, ja pec 12 dienam rupji runajot to sapi**shu?!?Ka es varu zinat kas tam noticis? nesmu ne masters, neesmu skruvejusi, vispar neka tada darijusi lai man preci nenemtu...Ka lai panak savu taisnibu un sho veikalu liktu pie atbildibas? Ka pareizi versties PTCA?

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 02.02.2015

Labdien!
Ja Jūs uzskatat, ka precē pastāv ražošanas defekts, Jūs droši varat griezties jebkurā RD Electronics veikalā līdzi ņemot preci, preces komplektāciju un pirkuma apliecinājuma dokumenti.
Jums ir iespēja un tiesības aizpildīt iesniegumu prasījuma pieteikumu- prece tiks pieņemta uz preces ražotāja autorizētu servisu uz diagnostiku.
Ja preces ražotāja autorizētais serviss precē konstatēs ražošanas defektu, tad SIA "MK TRADE" nebūs iebildumu veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Gribam izteikt Jums atvainošanos par radušos situāciju RD Electronics veikalā – Jēkabpilī.
Gribam pateikties Jums par sniegtu informāciju. Veikala darbiniekiem nav tiesību patērētājam atteikt iesnieguma uzrakstīšanā, ja patērētājs ir griezies pie pārdevēja ar prasību pārbaudīt/veikt preces diagnostiku - iespējamā defekta cēloņa konstatēšanai un noteikšanai.

Cieņā,
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]

E

Komentāri (3)

C Chiep_ 27.01.2015

Neticu ka neņem preci. Viņi vienmēr paņem lai pārbaudītu kas par vainu. Ne vienu reizi vien esmu nesusi.
Kādu tad tev atbildi sniedza pretī par to kāpēc neņem? Tikai nesaki ka nepaskaidroja :D

C Chiep_ 27.01.2015

Pirms vērsies PTAC tev vajag uzrakstīt veikalā prasības pieteikumu par to lai viņi pārbauda kas nav kārtībā, un tikai tad tu vari vērsties PTAC, arī veikalu rakstiski brīdinot vai arī pieprasot lai viņi aizsūta uz neatkarīgo ekspertīzi.

zirgs_kamene 02.02.2015

klientuservissRD
JUMS PATEICA, KA NENEMAT PRECI!!! CIK VAR VIENU UN TO PASHU RAKSTIT VISUR?
SKAIDRS, KA JUSU FIRMINAI NEVAR UZTICETIES
A TAS PAPILDUS GARANTIJAS - TIKAI NAUDAS IZSPIESANA!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes