Rd Electronics garantijas serviss - Krāpšana

Pirms gada nopirku datoru RD veikalā, kurš salūza. 27.11 iesniedzu datoru garantijas servisā, pieņemot preci pārdevējs teica, ka garantijas serviss 30 dienas. Jau 4.01 nesaņemot nekādas ziņas zvanīju uz servisu, kur atbildēja, ka vēl ir nepieciešamas 2 nedēļas (maksimum), taču arī pēc 2 nedēļām nekādas informācijas no servisa nesekoja. Kad rakstīju vai zvanīju atbilde bija viena: “precizēsim, pārzvanīsim”. Kad bija pagājis laiks, iesniedzu vadībai sūdzību, taču atbilde mani šokēja: vai nu gaidiet remontu, laiku lai arī precizēju neviens tā arī neatbild... var būt arī pēc pus gada, vai nu ir gatavi atgriezt 50% no summas. Jauns dators gada laikā iziet no ierindas (ražošanas brāķis) pie saudzīgas lietošanas un ir 50% nolietojums.
Ņemot vērā, ka esmu šīs kompānijas patstāvīgais klients, šāda attieksme ir vērtējama kā krāpnieciska!

Papildināts Vita Monkeviča 21.01.2021

Viens variants- gaidiet ( nezin cik) otrs variants: 50% apmaksa

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 21.01.2021

Cienijamais klient!
SIA „MK TRADE” pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28.panta nosacījumiem, norāda, ka patērētājs, Preces neatbilstības (ražošanas defekts) gadījumā, ir tiesīgs prasīt Preces pārdevējam Preces remontu vai, ja Preces remonts nav iespējams, tās maiņu, un tikai gadījumā, ja nav iespējams veikt Preces remontu vai Preces maiņu, tiek atcelts Preces pirkuma līgums, ņemot vērā tās nolietojuma pakāpi.
Gadījumā, ja nepiekrītat SIA „MK TRADE” viedoklim, informējam, ka radušos situāciju var risināt pie viena no ārpustiesas strīdu risinātājiem, kas tiek publicēti Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājas lapā, un kuri risina strīdus attiecīgajā jomā (Patērētāju tiesību aizsardzības likums 19.1 p., spēkā no 09.07.2015.)
Līdz ārpustiesas strīdu risinātāju saraksta izveidei kā ārpustiesas strīdu risinātājs norādāms PTAC un/vai SPRK (ja attiecīgajā jomā ir SPRK kompetence strīdu izskatīšanā).
Ja Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies!

Papildināts Vita Monkeviča 21.01.2021

Mēģināju sarunāt ar servisu un gaidīt, ja kāds varētu sniegt info, cik ilgi vēl ilgs remonts. Manuprāt 2 mēneši ir samērīgs laiks remontam ( bieži pasūtu dažādas preses un 2-3 nedēļu laikā tās atnāk gan no Ķīnas, Korejas un Amērikas). Tā kā neviens nereaģē uz termiņiem un mūsdienu situācijā, kad viss notiek caur datoru, datora neesamība rada lielas neērtības gan ikdienā, gan studiju norisē, gan darbā! Tāpēc vēlos saņemt vai nu līdzvērtīgu preci va pilnas summas atmaksu, jo no servisa piedāvātajiem 50% nav iespējams jaunu preci iegādāties.

PTAC konsultējos un viņi sniedza informāciju, ka patērētājam ir tiesības pieprasīt pilnas cenas atgriešanu, ja tas rada neērtības patērētājam. Taču garantijas serviss uz šo nereaģē un negrib iedziļināties problēmā, strādā pēc šablonus ar ierastām frāzēm un standarta vēstulèm.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 21.01.2021

Atbilstoši 28.panta nosacījumiem nolietojums var tikt piemērots un tas ir paredzēts!
Paldies

Papildināts Vita Monkeviča 21.01.2021

Kādā veidā Jūs aprēķināt nolietojumu, jo vairāk, jo labāk? Manuprāt nolietojums ir 10%.

Papildināts Vita Monkeviča 21.01.2021

Tāpat 28 pantā 4 punktā tiek minēts, ka prece apmaināma vai remontējama saprātīgā termiņā neradot neērtības patērētājam. Šo punktu garantijas serviss neizpilda, jo visi samērīgiem termiņi ir beigušies un datora neesamība rada būtiskas neērtības. Ja neatgriežat naudu, tad veiciet preces apmaiņu, iesniedziet līdzvērtīgu preci, kas pēc parametriem atbilst datoram, kas ir remontā.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 21.01.2021

Ja Jums ir jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies!

Papildināts Vita Monkeviča 21.01.2021

Esmu Jums neskaitāmas reizes zvanījusi un rakstījusi, nekādu pretīmnākšanu neesmu sadzirdējusi! Sūdzību tālāk virzīšu uz PTAC. Jums ir mani kontakti, ja gribat risināt jautājumus bez citu dienestu iesaistes.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 21.01.2021

Paldies Par informāciju!

Papildināts Vita Monkeviča 26.01.2021

Neviens no servisa joprojām nav sazinājies ar pircēju, kas liecina par to ka serviss nav ieinteresēts atrisināt situāciju.
“Izcils” uz klientu vērsts serviss.

Komentāri (1)

I I 21.01.2021

Garantijas remontam nevar būt nolietojums. Garantijas remonts vai nu ir vai nav. Nolietojums var būt apdrošināšanai pret tehniskām problēmām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes