LV RU
www.sudzibas.lv RD Electronics Garantijas serviss - fotokamera

RD Electronics - Garantijas serviss - fotokamera

Sveicināti visi apmeklētāji! Šodien jums vēlos pastāstīt par pieredzi ar RD Electronics, kuru piedzīvoja mana meitene. Stāsts būs par garantijas servisu fotokamerai.

Pirms 2 mēnešiem:

Staigājāmies pa Rīgu un fotogrāmējāmies kā jau parasti. Pēc 2. nedēļām kad fotoaparāts netika aiztikts, tas nestrādāja un uz displeja bija parādīta kļūda "Press Shutter release button again". Nu labi, tad nu tajā dienā noliekam nost un ceram, ka tas "mistiski" pazudīs. Pēc dienas vēlamies pārbaudīt un protams, kā jau prognozējām viss vēljoprojām tāpat. Fotogrāfējot ar objektīvu bilde ir melna, taču noņemot objektīvu it kā strādā labi. Tad nu noņēmām objektīvu pāris reizes un uzlikām atpakaļ, kas ir normāli spoguļkamerai (Nikon D3100). Ir pagājušas 3 dienas un sapratām, ka neko citu nevaram izdarīt un vedam uz RD garantijas servisu (tur pat, kur pirkām). Aizejam uz veikalu un sakam, kas par problēmu un pārdevēji skatās, ka jā nav viss kārtībā un tad saka, ka ņems uz garantiju. Uzmanību! Tagad sāksies pats labākais. Veikalā mums lūdz uzgaidīt un bez mūsu atļaujas no fotoaparāta noņem pirkstu nospiedumus - telpā, kura ir ar aizskariem aizvērta un izdomājam, ka paskatīsmies, ko viņi tur dara tagad un paskatamies pa stūri un prasam, ko jūs tur tagad taisaties darīt un pārdevēji tagad noņem pirsktu nospiedumus no fotokameras iekšpuses (kad noņemts objektīvs) un ārpuses. Šajā brīdi nesapratām Kāpēc?.Tad nu viņi nosūtīs uz Rīgu šajā nedēļā un dodamies prom.

Pirms 3 nedēļām:

Saņemam ziņu no RD ar šādu tekstu "Remonts maksās 250 Ls, jo ir problēma ar slēdzi!" un šajā brīdi saprotam, ka 250 Ls nekādā gadījumā nemaksāsim, jo pats fotoaparāts jauns maksāja 400 Ls (tagad 230 Ls) un pie tam, ja tas ir garantijas serviss, tad nepiekrītam un lūdzam, lai sūta atpakaļ uz veikalu un gaidam rakstisku papīru ar konkrētu problēmu un iestādi, kura veica servisu. Šajā brīdi skaidri zinām, ka iesim uz PTAC. Pēc pāris dienām sākam apjēgt kāpēc viņi noņēma pirkstu nospiedumus. Kā jau varbūt kāds no jums zin to, ka ja noņem pirkstu nospiedumus, tad arī tos var pielikt atpakaļ un vēl vairāk no šī parauga uzspiest uz kameras, kā arī radās jautājums Vai viņiem bija tādas tiesības? Šo jautājumu labprāt noskaidrotu @PTAC tagad.

Pirms 2 nedēļām:

Saņemam zvanu no RD ar šādu tekstu "Fotoaparāta iekšpusē ir atrasts mitrums un pirkstu nospiedumi" un nu saprotam, ka tā ir tīrākā dir*ana, jo pa šo laiku viņi paši varēja visādus šķīdumus tur saliet iekšpusē. Parasts mitrums būtu saprotams no fizikas, jo ir vietas, kur gaiss ir ļoti mitrs, bet ir vietas, kur tieši nav mitrs un, kas to varētu izraisīt, taču tā kā šī ir professionālā kamera, tad tas nav pieļaujams un uzskatāms par iemeslu kāpēc nelabot. Pirkstu nospiedumi - kā jau teicu var noņemt no jebkuras fotoaparāta daļas un saspiest cik tīk. Lūdzam vēlreiz, lai fotoaparāts tiktu nosūtīts atpakaļ ar rakstisku paziņojumu.

Pirms nedēļas (trešdienā):

Saņemam zvanu no RD, ka fotoaparāts ir atsūtīts un piektdienā varam iet pakaļ.

Pirms nedēļas (piektdienā):

Dodamies uz RD veikalu un vēlamies saņemt fotoaparātu. Šajā brīdi notiek vēl kaut kas interesants un ļoti negaidīts "Jūsu fotoaparāts ir nosūtīts uz Nikon Centru Lietuvā, lai pārbaudītu ..." un mēs sakam, ka mums jau pa telefonu pārdevējs pastāstija, ka tas atrodās šeit. Esam neizpratnē un tad gaidam nākamo zvanu, lai zinātu kad jāiet pakaļ.

Pirms 3 dienām:

Saņemam kārtējo zvanu no RD veikala un saka, ka kamera ir šeit un varam to savākt.

Šodien:

Dodamies uz veikalu pakaļ un saņemam fotoaparātu, kur uzsākam lielus strīdus ar veikala vadītāju, kura vairākkārt neprata atbildēt uz mūsu jautājumiem un izskatījās, ka viņa ar tehniku ir uz Tu. Strīdējāmies un vēlājāmies paskaidrojumus un izskaidrojām mūsu situāciju, līdz veikala pārdevēja sāka izmantot personīgo aizskaršanu pret manu draudzeni ar šādiem vārdiem "Ko tu lēdija vispār saproti no tehnikas?" un mana draudzene saprot no fotoaparātiem daudz labāk, jo jau gadu ar šo spoguļkameru darbojās un ir iemācījusies ļoti daudz, gan fotogrāfēt, gan saprast katru f-ciju un mehānismu. Tad nu paņēmām fotoaparātu un devāmies prom.

Šodien 17:30:

Draudzene ir aizgājusi mājās un ir bēdīga par fotoaparātu, jo tas bija viņas hobijs. Pēc mirkļa viņa raksta, ka viss strādājot un viss ko viņa izdarīja ir - ielika manu SD atmiņas karti.

Interesanti:

Lietotāju rokasgrāmatā bija pieminēts, ka šī problēma var notikt jebkuram Nikon fotoaparātam un tas nav nekas neparasts, taču kļūda ir pavisam citur nevis slēdzī, bet gan motors var ieķerties, ko salabot prasa ne vairāk kā 5 - 10min. Tas ir iespējams arī mājas apstākļos, taču turējāmies pēc rokasgrāmatas ieteikuma - vest uz garantijas servisu. Tā nu RD veikals aizslēdza fotokameras garantiju pamatojoties uz to, ka iekšpusē bija mitrums un pirkstu nospiedumi, kurus visdrīzāk RD veikala darbinieki paši uzspieda brīdī, kad ņēma pirkstu nospiedumus.

Šis nu ir stāsts par RD Electronics un stipri neiesaku šeit iegādāties neko. Darbinieku rīcība ir drausmīga. Pārdevējs no kura tika iegādāts fotoaparāts viņu ļoti labi atcerās un vēlājās aizstāvēt mūs, taču ejot prom bija redzams, ka vadītāja sarāja pārdevēju, kurš gribēja aizstāvēt mūs.

Pēc šī stāsta vēlos viņus nomelnot internetā pēc iespējas vairāk.

Paldies par uzmanību!

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 04.11.2013

Labdien!

Pirmām kārtam esam ļoti priecīgi, ka šobrīd fotoaparāts strādā. Ceram, ka defekts vairs neatkārtosies un Jūs turpināsiet izbaudīt savu mīļo hobiju un priecāties par kvalitatīvām bildēm.

Vēlamies RD Electronics vardā ļoti atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām.

Runājot par pirkstu nospiedumiem, RD Electronics paskaidro, ka mums nav nedz speciālas tehnikas, nedz iemaņu, lai noņemtu pirkstu nospiedumus, kā arī mūsu mērķis nav tikai pārdot preces, bet primārais mūsu uzdevums ir kvalitatīvs serviss un apmierināts klients, kurš pēc veikta pirkuma atgriezīsies pie mums. Tamdēļ, visa mūsu rīcība ir vērsta uz klienta vēlmju apmierināšanu un klientam pieņemama varianta piemeklēšanu.

Ja Jums ir kādas sūdzības vai Jūs neapmierina kvalitāte, lūdzu zvaniet uz numuru 66165555 vai rakstiet mums: [email protected] un mēs ar prieku atrisināsim situāciju.

Mēs vienmēr esam atvērti dialogam un mūsu mērķis ir palīdzēt klientiem atrisināt radušās problēmas.

Ar cieņu,
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

J

Komentāri (1)

N Nauris26 26.10.2013

Ir daudz un dažādu elektronikas servisu, ieteiktu tgd ja lauza garantiju atdot citiem meisteriem, uz diagnostiku un lai viņi pārbauda vai bijis mitrums utml. Ja nav bijis tad ar tehnisko slēdzienu var iet uz RD un pierādīt to, kad nav bijis nekāds mitrums, nu nezinu gan, vai viņi speciāli demolēs Jūsu elektronikas preci.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes