Rd Electronics - Bojāta prece

Iegādājos dēlam datoru, kas nepieciešams dēla attālinātam mācībām. Dators bojāts, slēdzas āra, pārkarst. Nācās tērēt naudu raksim un vest pašai. Jo redz tādi noteikumi! Dators servisā ir jau vairāk kā mēnesi un nav neviena teikuma no uzņēmuma puses! Tas ir pretīgi! Dēls nevar mācīties! Un zvanot, rakstot nav neviena konkrēta atbilde! Atrunas!

09.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 15.03.2021

Cienijamais klient!

RD Electronics nav sava remonta servisa. Ierīces tiek nogādās uz ražotāja autorizētajiem servisa centriem!
Papildus norādam, ka Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.
Lai varam precizet remonta gaitu vai statusu- lūdzu norādiet Preču pieņemšanas akts Nr.
kā arī atgādinam- Ja Jums tomēr rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies!

V

Komentāri (2)

K kosrem 09.02.2021

Iegādājies kur? Laikam ss.com

V vija123 16.02.2021

Prece joprojām Rd servisā bez atbildes! Rd serviss ir briesmīgākais ko vien zinu! Ss.com ir vienmer cilvecīga attieksme, jo tur tirgo cilvēki!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes