LV RU

RD Electronics - Bojāta prece

Neiesaku neko pirkt Rd Electronics veikalos! Var pārdot bojātu preci, klientam pierādīt pretējo ļoti grūti.
30.08.2020 Dobeles Rd Electronics veikalā (baznīcas iela 14, Dobele, Dobeles pilsēta, lv-3701) tika nopirkts televizors, kuru atvedot mājās pie izpakošanas ieraudzījām knapi saredzamu plaisu no kreisās puses ekrāna lejas (apm.30cm liela) . Preci nogādājām Rd Electronics internetveikala ofisā, kur arī noformējām pieteikumu par bojātu preci.
18. 09. 2020 saņēmu zvanu, kur Rd Electronics pārstāve paziņoja, ka pēc diagnostikas un veikala video noskatīšanās, mums ir atteikta prasība. Tv ir mehānisks bojājums, ko esam izdarījuši atpakojot, kas ir pilnīgi aplams. Oponējot, saņēmām atbildi ka, ka tas ir mehānisks bojājums no mūsu puses un ja šis bojājums būtu noticis veikalā, tad tas būtu redzams arī pie ieslēgta tv veikalā. Televizors atradās veikala skatlogā, bija ieslēgts un mūsu klātbūtnē iepakots.
Pirms iepakošanas bija jānoskrūvē tv kāja. Šai darbībai veikala speciālists lūdza to novietot uz Letes ar ekrānu uz leju. Manam vīram šī darbība nepatika, bet uzticoties specialistam, ekrāns plānajā aizsargplēvē tika novietots uz Letes. Pēc vīra domām, šī bija liktenīga darbība, jo ekrāns ir milzīgs (65`) , smags (27 kg) , ekrāna aizsargmaliņa ir ļoti plāna, televizora ekrāna matrica ir trausla, un saburzītā aizsargplēve vai arī kāds sīks priekšmets, kas tajā brīdī atradās uz Letes varēja radīt mehānisku spiedumu. Pie šī apgalvojuma nonācām, konstatējot mājās televizorā plaisu, pētot instrukcijas bildes uz kastes ieraudzījām, ka tv novietot ar ekrānu uz leju nav atļauts javien tas nav iepakots no sāniem ar putaplasta uzlikām. Uzskatām, ka preci iepakojot, netika ievērota instrukcijā norādītā informācija, ka tv liekot ar ekrānu uz leju, sānos jāievieto putuplasta uzlikas. Tas netika izdarīts. Šo faktu var redzēt veikala video. Uz telefonisku pieprasījumu, iegūt video kā apstiprinājumu, klienta servisa pārstāvji paziņoja, ka video var iegūt tikai pēc tiesas pieprasījuma.
Cīņa vēl nav galā! Esam iesnieguši prasību ptac (patērētāju tiesību aizsardzības centram) ceram, Sia "Mk Trade" atkārtoti izskatīs mūsu iesniegumu par līguma atcelšanu un naudas atmaksāšanu vai preces maiņu pret līdzvērtīgu preci. Ja nē, mēs iesim tālāk, līdz pat tiesai.

29.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 19.10.2020

Cienijamais klient!
SIA “MK TRADE” Jums paziņo, ka, klientam tieks sniegta gala atbilde uz prasijumu , pēc tam , kad ir veikta pilna situācijas analīze un ir pamatojums no autorizētā servisa centra, kas veica Preces pārbaudi!
Pamatojoties uz situācijas analīzes rezultātiem, tika konstatēts, ka Precei radīti bojājumi radušies patērētājam neievērojot Preces transportēšanas instrukciju, Precei ir mehāniski radīti bojājumi.

Gadījumā, ja nepiekrītat SIA „MK TRADE” viedoklim, informējam, ka radušos situāciju var risināt pie viena no ārpustiesas strīdu risinātājiem, kas tiek publicēti Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājas lapā, un kuri risina strīdus attiecīgajā jomā (Patērētāju tiesību aizsardzības likums 19.1 p., spēkā no 09.07.2015.)

Līdz ārpustiesas strīdu risinātāju saraksta izveidei kā ārpustiesas strīdu risinātājs norādāms PTAC un/vai SPRK (ja attiecīgajā jomā ir SPRK kompetence strīdu izskatīšanā).

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes