Rd Electronics - Bojājums

Virtuvē uzsākam remontu, pasūtījām jaunu virtuves iekārtu un, lai viss notiktu ātrāk rd internetveikalā pasūtījām gāzes plīts virsmu. Preci saņēmām veikalā, ietītu daudzās plēvēs. Mana vaina, ka nepaprasīju atpakot. Preci, bez atpakošansa uzreiz pēc izņemšanas nogādāju pie meistariem, kas taisa virtuves iekārtu. Tā plīts gaidīja savu kārtu, kad virtuve būs gatava, lai to ievietotu tajā. Pagāja laiks, virtuve gatava, zvana meistari, ka ir atpakojuši mūsu plīti, bet tā ir saskrāpēta un salocīta un nav to iespējams ievietot virtuves virsmā. Protams, zakon podlasti, 15 dienas, kad preci var apmainīt ir garām. Bet veikals pieņem preci atpakaļ uz iesnieguma pamata ar pamatojumu un iespēju samainīt preces. Gaidam trīs nedēļas, kad beidzot zvans no rd veikals, ka mums tiek atteikta preces maiņa, jo mēs jau esam šo preci lietojuši un saskrāpējuši. Kur? Noliktu uz grīdas tukšā virtuvē vārījām ēst un skrāpējām?
Es, protams, nabagāka nepalikšu, bet attieksme no internetveikala puses ir briesmīga. Un, lai tas nenotiktu ar jums, labāk nesūtiet preces Rd Internetveikalā. Kā arī es to vairs nedarīšu.
Mani mazāk aizskar situācija, ka prece netiek nomainīta, pati vainīga, ka nelūdzu atpakot preci, bet gan tas, ka tiek čakarēti un nepatiesi apvainoti cilvēki.

02.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

G

Komentāri (1)

K Kurtizāns 04.10.2019

Mūsdienās nevienam nevar uzticēties, pilnīgi viss ir jāpārbauda.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes