RD Electronics - Apkalpošana

Vēlējos iegādāties jaunu portatīvo datoru. Iegāju RD interneta mājaslapā un noskatīju,vismaz tajā brīdī, lielisku datoru. Ļoti ātri varēja pasūtīt preci tieši uz tuvāko RD veikalu, kas atradās Maskavas ielā, blakus D-tiltam. Problēmas sākās tad, kad devos pakaļ datoram. Tur mani sagaidīja pārdevēja, kaut kāda krievu tautības sieviete, kas latviski runāja diezgan bēdīgi un no viņas teiktā nevarēja saprast ne vārda. Un tad es nodomāju..ja jau strādā veikalā un ikdienas sastopi cilvēkus, arī latviešus, ir vērts iemācīties latviešu valodu mazliet augstākā līmenī. Vēlāk sekoja tas, ka mans portatīvais pēc 4 dienu lietošanas atslēdzās,bez jebkāda iemesla. Un tā sākas manas problēmas.Devos atpakaļ uz šo veikalu, prasīju, lai atdod naudu. Par cik tuvojās Ziemassvētki, teica, ka ekspertīze ieilgs, bet tā tas aizņemšot apm.15 dienas.. ziņu saņēmu pēc apmēram 25 dienām, ar lūgumu pagarināt garantijas termiņu. Vēl pēc 4 dienām saņēmu gala atbildi.Pozitīvi, ka tā bija pozitīva man, un naudu es saņēmu. Taču tādu apkalpošanu nebiju gaidījusi!

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 02.02.2015

Labdien!
Gribam izteikt Jums atvainošanos par radušos situāciju RD Electronics veikalā – Rīgā, Maskavas 240.
Gribam pateikties Jums par sniegtu informāciju. Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situacijas vairs neatkārtotos.
SIA “MK TRADE” veikala „RD ELECTRONICS” pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai, līdz ar to tiek piesastīti autorizēti servisa centri, lai noteiktu precē iespējamā defekta cēloni.
Diemžēl, ja iesniegums tiek iesniegts pirms garām svētku brīvdienām, izskatīšanas termiņš var būt pagarināts. Taču, ja preces ražotāja autorizētais serviss precē konstatē ražošanas defektu, tad SIA "MK TRADE" nekad nav iebildumu veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu patērētājam.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]

M

Komentāri (3)

I izmisusi555 16.01.2015

Vari priecāties vēl kad saņēmi naudu atpakaļ. Es iegādājos planšeti kurai serviss bojājumu nekonstatē jau trešo reizi un nevaru atgūt ne naudu ne jaunu planšeti kas darbotos. Uzskatu ka veikalā ir nekvalitatīvas preces un par garantiju var aizmirst tādas nav. Pārdevēji mani saprot, klientu serviss arī saprot tikai tolka no tā nekāda varu izmest savu preci misenē, jo šim veikalam nekādas atbildības par saviem brāķiem. Silti iesaku padomāt pirms iepirkties šajā veikalā.

K kreditorsPG 16.01.2015

izmisusi555,
Pajautā no veikala kur atrodas serviss un pati nogādā turp savu iekārtu. Palūdz lai pasauc uzreiz meistaru kas skatāsjeb kas remontēs tavu iekārtu un parādi viņam to preces defektu, par kuru tu sūdzies. Un miers būs mājās.
Es nevaru iedomāties nevienu veikalu vai servisu, kuriem ir kaut kāda loģika čakarēt klientus, piemēram, esot iekārtas defektam izliekties ka tā nav - to tak vienmēr var vienkārši parādīt, ja vien tas nav atkarīgs no kāda īpašā astroloģiskā stāvokļa!

I izmisusi555 16.01.2015

Bojājums ir mehānisks un to parādīt nevaru. Bet tas nemaina būtību, šim uzņēmumam ir liela loģika un patiess prieks čakarēt cilvēkus. Ja nezināji tādu uzņēmumu, tad tagad zināsi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes