www.sudzibas.lv RD Electronics - klientu serviss, loģistika Ierīces atgriešana no garantijas remonta

RD Electronics - klientu serviss, loģistika - Ierīces atgriešana no garantijas remonta

5. Nov. Man piegādāja manis iegādāto telefonu google pixel 3 renewd. "renewd" nozīmē, ka tālrunis pirms tam bijis lietots, bet ir firma, kas nomaina nolietotās daļas, pārbauda, vai telefons ir darba kārtībā un ar garantiju atkal pārdod. Man patika ideja, ka nepērku no jaunām daļām ražotu tālruni. Tā ir draudzīgāk apkārtējai videi.
Jau uzreiz pēc pirmās ieslēgšanas sapratu, ka nedarbojas kameras fokuss. Tajā pašā dienā aiznesu atpakaļ uz tuvāko veikalu atdot uz garantijas remontu.
3.12. Atkārtoti zvanot uz klientu servisu, man solīja noskaidrot informāciju un atzvanīt. 6. Decembrī tiešām atzvanīja un uzzināju, ka remonts ir veikts un ierīce ir ceļā uz noliktavu, no kuras to sūtīs uz izņemšanas vietu ogrē. Lai gaidu sms, tad var iet ierīcei pakaļ. 15.12. Zvanīju atkārtoti un noskaidroju to, ka pašlaik ir ilgākas piegādes, līdz ar to saņemšana varot kavēties. Kad prece būs izņemšanas punktā, saņemšu sms. Pēc jautājuma, ja ilgi nesaņemu sms, kad sākt zvanīt atkārtoti, un jautāt, man atbildēja, ka, ja līdz šīs nedēļas (20. - 23.12.) beigām ierīces vēl nav, lai zvanu un interesējos.
Ir šīs nedēļas pēdējā darbadiena. Zvanu atkal. Operatore informē, ka ir mainīti preču piegādes nosacījumi un ka līdz svētkiem ierīci noteikti nesaņemšu. Uz manu jautājumu, vai prioritāte piegādēs ir par labu no jauna iegādātām precēm, nevis tām, kas atgrieztas no garantijas remonta, atbilde, protams, noliedzoša. Nosacījumu maiņa (kas vēl nebija spēkā pirms nedēļas) esot saistīta ar covid ierobežojumiem (protams, covids pie visa tagad var būt vainojams) .
Nākamnedēļ ir trīs darba dienas. Kā jums šķiet, vai šajās trīs dienās tiks piegādāta arī mana ierīce? Nedomāju gan.
Nedomāju arī, ka ir normāli biznesu vadīt pēc principa - lai tik pērk un samaksā naudu, pēc tam gan jau tiksim galā. Skaidrs, ka piegādes sistēmā ir nopietnas problēmas. Varbūt nav darbinieku, bet varbūt nav sakārtota pati piegādes struktūra.
Ja domājat, ka ātri nopirksiet preci un vairs nekādas saskarsmes nebūs, jūs rūgti maldāties. Garantijas remonts diemžēl arī ir faktors, ar ko jārēķinās. Man nelūzt ierīces, likās, ka uz garantija būs tikai vēl viens drošības garants telefona iegādē no cienījama pārdevēja. Maldījos.
Diemžēl, šī nav pirmā reize mūsu ģimenē, kad ir problēmas ar rd klientu servisu. Vajadzēja mācīties no kļūdām jau toreiz un vairs neiegādāties no viņiem neko, pat, ja izvēlētā prece pieejama tikai šeit. Tā arī turpmāk darīšu.
Ak, jā, garantijas remonta preču pieņemšanas akta numurs org00007308 (neesmu skaitļu cilvēks, bet šo numuru zinu jau no galvas) .

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes