tera.lv

kādas ir atsauksmes par šo internet veikalu?

R Raikonen 19.02.2010

Atbildes (13)

A Andrejs 20.02.2010

Savu datoru es tur nopirku ļoti lēti, akcijā, bet tās mēdz būt viņiem ļoti dažādas, tostarp arī par neizdevīgām cenām. Man sakomplektēja nepareizo datoru, vēl bija sīkas ķibeles, bet to visu kompensēja ļoti atsaucīga pretimnākšana, kad zvanīju par problēmu, un visu arī bez raizēm nokārtoja. Ir ok.

I ilze 11.06.2010

nu mana pieredze ir tāda, ka ar teru es NEKAD vairs neielaidīšos. Pirms pus gada iegadājos datoru, taču pēc 5 mēnešiem viņam nokūpēja mātesplate. Labi aiznesu uz garantijas remontu. Pēc nedēļas man jau vi;nu atgad;a atpakaļ viss it kā ok slēdzas iekšā un tā, bet nereaģē uz internetu. Nesu atpakaļ pēc nedēļas man atkal viņu nogadā atpakaļ atkal nomainījuši mātesplati, taču aizbraucu mājās slēdzu iekšā, bet ir tā pati problēma, kas 1 reizē-neslēdzas. Vedu atpakaļ. Nogaidu vēl nedēļu man viņi piedāvā citu kompi, es piekrītu tomēr prasu, lai ekrāns būtu matēts(kā manam iepriekšējam kompim)un klaviatūra arī lai nebūtu savādāka. Man pasaka, ka būs līdzvērtīgs. Lbi nogaidu vairāk par nedēļu man zvana, ka kompis atsūtīts. Es aizvedu mājās ataisu kasti a tur -dators ar krievu uzlimēm krievu burtiem un glancēts ekrāns. Es tajā pašā dienā vedu atpakaļ. Viņi atzīst ka kļūda ir, bet netaisoies mainīt, jo viņi pēc tam viņu nevarēšot pārdot.Tagad griezīšos patērētāju tiesību aizsardzības birojā un centīšos pieredīt, ka tā ir viņu nolaidība, lai atdod man naudu atpakaļ un es nopirkšu datoru kur citur. Tā kā padomājiet, vai Jūs esat gatavi kam tādam iet cauri!

T tā lūk 12.02.2011

12. decembrī veicu priekšapmaksu par 32GB SD karti. Gaidu vēl šodien.

Karti nesola. Sola atgriezt naudu.

Zvanu reizi nedēļā. Viņiem liekas, ka man citu darbu nav.

N NikolajsBelov 29.04.2011

Samij chudnij internet magazin, kotorij ja znaju! ja zakazal fleshku po telefonu, skazali chto prevezut v ponedeljnik! V ponedeljnik ee ne prevezli! a ja zdal... Chto fleshku ne prevezut mne ne sobshili! ja zakazal fleshku vo vtoroj raz, no ee snovo prevezli i ne soobshili ob etom! ja zakazal fleshku v tretij raz, sejchas ja vas udivlju mne ee snovo ne prevezli, Chto fleshku ne prevezut mne ne sobshili!! Kogda ja ee zakazival v CHETVERTIJ RAZ, devushka uznala menja (po telefonu) i dazhe skazala "o bozhe moj", ja ej raskazal istoriju kak ja zakazival fleshku... i ona u menja sprasila! A vi soglasni kupitj fleshku s besplatnoj dostavkoj! ja otvetil, - DA! dalee ona menja ne mnogo rasmeshila... Ja sprosil,- v kakoe vremja privezut fleshku? Ona otvechaet, - s 13 do 16 kak i ranjshe ja vam obeshala... :D
i ja snovo zhdu fleshku...

L lieneens13 20.11.2014

Aiznesu divus datorus, ka nedarbojás, vienu sataisīja "apbrīnojami" ātri! Nepagaja ne mēnesis, bet otru marinē no 16.septembra!!! Un joprojām neesmu saņemusi. Plus zvana IT un prasa log in paroli un lietotāju. Pilīngs kakao viņiem galvā. Neiesaku šo kantori nevienam, ja vien jums šķiet pieņemami, ka jums jāgaida vairāk kā divi mēneši!

ShadowZ 17.01.2015

Trakums ar viņiem, nevienam neiesaku.Esmu iegādājies preci par vienu cenu, vēlāk atnāk pāreiķins, prece dārgāka.No manas puses tiek piemaksāts.Jau pagājuši 2.5 mēneši man paziņo prece vispār nav :D skatīsimies ko vēl sadomās viņi :D

N neetka 06.02.2015

УЖАСНО! Никому не советую этот интернет магазин! Сервис НИКАКОЙ!

Вторник. Первый раз заказала товар, выбрав способ оплаты "оплата наличными курьеру".
Среда. На следующий день мне приходит email, что заказ не будет отослан, пока я его не оплачу. Ну что ж, оплатила через банк, жду.
Четверг. Проходит еще день - ничего не происходит. Звоню им по всем предложенным номерам телефонов - никто не поднимает. Продолжаю звонить еще полдня. Ура! Поднял мужчина, я ему описала проблему, на что он мне ответил: "Я передам вашу просьбу менеджеру и он с вами свяжится в ближайшее время".
Пятница. Прошел еще день - никто мне, конечно же, не позвонил. Полдня пытаюсь дозвониться по тем же номерам, на которые опять никто не отвечает. Пишу на все предложенные email - ответа нет. Под конец рабочего дня удалось дозвониться. Проверили мой заказ, увидели, что все оплачено. АЛЕЛУЯ! Сказали, что товар будет у меня во вторник.
Во вторник ничего не пришло, в среду тоже, в четверг нет. Мои звонки игнорировались. В пятницу я получила долгожданную посылку.
Итог: ждала свой заказ 10 дней!

T TavsTetis 14.02.2015

Pirms kāda laika manam brālim personālais dators atdeva galus. Konstatēju, ka pie vainas ir cietais disks. Radās lieliska ideja, brālim tuvojās dzimšanas diena un kā dāvanu es varētu viņam pasniegt salabotu datoru. Tā kā tajā brīdi pašam īsti nebija laiks meklēties internetveikalos un, kur nu vēl zagt operētājsistēmu, nolēmu uzticēt šo šķietami vieglo darbiņu servisam Tera.
Aizbraucot uz servisu simpātiska sieviete uzklausa, kas man sakāms un pieņem manu pasūtījumu. Nākamo pāris nedēļu laikā man pienāk vairāki zvani, kuros man paziņo cietā diska cenu, tad to, ka esot jāmaina arī klaviatūra un skārienjutīgais panelis. Es caur tālruni pārprasu vai viņi ir pārbaudījuši "karstos taustiņus" un iestatījumus kontroles panelī. Man tiek apstirpināts, ka viss esot pārbaudīts un nav variantu ir jāmaina. Viņi esot konstatējuši, ka dators ir ar kaut ko apliets. Vienojāmies, ka tiks mainīta tikai klaviatūra, jo var pieslēgt arī pelīti. Pēcāk pārprasu brālim, ko viņs tur salējis, viņš man apgalvo, ka dators ir viņa acuraugs un šķidrumus tā tuvumā pieskata īpaši uzmanīgi.
Lai vai kā. Trīs nedēļas vēlāk pēc datora nodošanas dodos tam pakaļ. Super, brālim prieki. Līdz viņš datoru ieslēdz. Sajūtas kā atgriežoties deviņdesmitajos gados. Klikšķis...pēc 2 minūtēm:"O, atvērās logs." Vēl pēc brīža:"Lieliski, sāk parādīties teksts."

Es izlaidīšu garo penteri par to, kā es konstatēju visas vainas, kas tagad šim "salabotajam" datoram bija parādījušās, tikai tās nosaukšu.
Ievadītā Windows license bija nederīga.
Dators nebija sakomplektēts līdz galam.Jeb vienkārši nebija salikts kopā. Operatīvā atmiņa mētājās korpusā, nepievienota mātesplatei.
Teras instalētie videokartes draiveri bija paredzēti pavisam citai videokartei.
Visi pārējie draiveri bija novecojuši.

Galu galā nācās pašam visu darbu izdarīt vēlreiz.
Ar šo visu vēlējos apstiprināt senos teicienu:"Ja gribi, lai darbs tiktu izdarīts kvalitatīvi-dari pats!"
Ja neproti, viss kārtībā, nešaubos, ka tu pazīsti kādu, kas ļoti labi izprot datora darbības principus.
Vai arī, ja jāizvēlās serviss- aiziet, ir vēl daudzi citi.

Tikai neizvēlies šo servisu. Pēc viņu pakalpojumu kvalitātes šķiet, ka tur strādā mentāli bremzēti cilvēki.

P.s. Skārienjutīgais panelis bija jāieslēdz, nospiežot divas pogas.

S sintija1995 27.02.2015

Pasūtīju aukstuma kasti. Vai tiešām man ir jāmāca, ka klients ir jābrīdina, ja prece nav pieejama (rakstās jau ka pieejama) un būs jāgaida ilgāk nekā rakstīts. Samaksāju 23.02. no neviena nav ne ziņas. Vakar sāku zvanīt, rakstīt un tikai šodien uzzinu, ka prece nav pieejama un tikai 4. martā tiks atvesta. Bija domāta kā dāvana 1. martā. Protams, ka 4. vairs nederēs. Es tikai domāju vai viņi paši sev tās izcilās atsauksmes saliek. PIRMS pircējs samaksā par preci, viņš ir jābrīdina par to, ka prece būs jāgaida ilgāk par 2-3 dienām (tā rakstīts mājas lapā). Tagad gaidu preci, kas vairs uz 4. martu nebūs vajadzīga.
Labāk iepirkties dārgākā veikalā un vismaz zini, ka preci laicīgi saņemsi. Protams, ja nav steidzīgi vajadzīga, tad jau var gaidīt 2-3 nedēļas vai pat mēnesi.

G Grieta 15.07.2015

Nopirku 19.06. dāvanu krustdēlam. Stāstīja, ka prece ir noliktavà un piegàdās līdz 06.07. Pēc tam pēkšņi atnāk epasts, ka pasūtījums dzèsts, jo nav apmaksāts.. tad epasts, ka prece būs 09.07. Tagad ir jau 15.07., neatbild uz zvaniem un epastiem. Droši vien paši nevar sagaidīt no Alī ekspresa Ķīnā... Nepinaties ar šito i-veikalu.

D Davis Liepins 18.09.2015

Pasūtiju atmiņas karti, pārskaitiju naudu un nosūtiju rēķinu kā norunāts 03.09.2015, tagad jau 18.09.2015 un neviens nav ne informējis ne kaut ko atsūtijis.

S Sarmīte 01.11.2015

Pasūtīju augļu žāvētāju 16. oktobrī. Piegādāja 30 oktobrī, kaut gan teica, ka prece ir Latvijā. Salīdzinot ar citiem i - veikaliem, piegāde pārāk ilga.

K koala8891 21.01.2016

pasūtīju preci no viņu mājaslapas par ļoti lētām naudiņām, nākamajā dienā atsūta pārrēķinu, kur summa norādīta 6x lielāka :D
turpmākā komunikācija mums ''nelīmējas'', firmas menedžere uz epastiem neatbild :D

Pievienot atbildi

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes