Garantija

Saplīsa man telefons, nodevu uz garantijas remontu, pēc pusotra mēnesi viņi man piezvana un saka, ka nebūs garantija, jo esot dabūjis triecienu, es saku, nav triecienu dabūjis, pēc kā jūs to secināt, viņi atbild, noskrāpēts stikliņs, tagad remonts esot par 55, - euro, es tam nepiekrītu, jo viņš man triecienu nav dabūjis. Ko man tagad darīt?

E [email protected] 20.02.2014

Atbildes (5)

Ausainītis 20.02.2014

Nu tad uzdāvini šiem to veco krāmu, un nopērc sev jaunu.

E [email protected] 20.02.2014

ausainīti nav viņš vecs, viņš nemaz gadu vecs nav

E Ees3 20.02.2014

Piezvani pajautā PTAC 65452554

E Ees3 20.02.2014

Domāju, ka pieņemot telefonu remontā, darbiniekam bija jāapskata telefons un redzamie skrāpējumi jāatzīmē pieņemšanas aktā. Ja tas netika izdarīts, jāpieņem, ka tādi nav bijuši un jālabo kā garantijas tālrunis. Un vēl - pusotrs mēnesis ir stipri par ilgu, manuprāt jāsalabo mēneša laikā, bet varu kļūdīties.

N normis171 25.02.2014

Es arī domāju, ka ir nepieciešams zvanīt PTAC biroju.

Pievienot atbildi

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes