www.sudzibas.lv Purpur Furniture Slikts serviss un dīvāna slikta kvalitāte

Purpur Furniture - Slikts serviss un dīvāna slikta kvalitāte

Vēlos informēt visus potenciālos pircējus par Purpur Furniture dīvānu kvalitāti - dīvāns jums kalpos ne ilgāk kā pus gadu un kad vēlēsieties pieteikt preces neatbilstību / bojājumu, purpur furniture īpašnieks klaji jūs pasūtīs "divas mājas" tālāk un teiks, meklējiet juristu un domājiet, kā to tēmu līdz mums aizvirzīt un ignorēs visas ziņas un metīs nost telefonu.

Ļoti slikts serviss, rupja attieksme un galvenokārt - nekvalitatīvas preces, kas nekalpos ilgāk kā par pus gadu.

Esiet vērīgi!

04.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

K Karlis1980 25.01.2022

Labi, ka iegāju, sudzibas.lv, citādāk būtu pasūtījis mēbeli, tad nu izdomāju, ka vajag, ko piemetināt/ieteikt uzņēmuma, jo likās, ka kaut kas nav OK. Džekam ar brillītēm klientu apkalpošanas standarts ir pilnīgi NULLE, nemākulīgs, tāda sajūta, ka es viņam biju parādā kaut ko. Pārdot mēbeles džeks 100% nemāk. Brīnums kā tāds bizness vispār eksistē šajos laikos ar tādu darbinieku, tādus kadrus vajag atlaist, jo biznesu mīnusos iedzīs. Mēbeles labas. Nevienam neieteikšu Purpur mēbeles, lai nav jāgandē garstāvoklis un jānāk šurp rakstīt komentāri par šo, manuprāt, neizdevušos biznesa modeli. Pirms pārdot mēbeles, jāpastrādā, piemēram, par viesmīli, lai viņu apmāca kāds.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes