Purpur Furniture, SIA "C128" - Slikts serviss

100% varu pievienoties iepriekšējai sūdzībai par šī uzņēmuma klientu servisu.

Purpur furnitūra tika apmeklēts melnās piektdienas akcijas laikā (2019. G. Novembris) , kas solīja līdz 25% atlaides precēm. Veikalā pie precēm nebija izvietota nekāda informācija par atlaidēm. "pārdevējs" sauca atlaižu variantus ''no galvas". Neesmu droša, ka klienti netika diskriminēti vismaz pēc dzimuma, jo izskatās, ka "pārdevējam" ir īpaša attieksme pret sievietēm.

Auduma izvēle aizņēma pietiekamu laiku, ar ko "pārdevējam" bija iespēja to aprunāt ar citiem klientiem. Minot ka "tā tur jau stundu stāv... "

rēķins, kas tika atsūtīts no veikala, izskatījās pēc pirmklasnieka darba, jo tur nav nekādas informācijas par preci, tikai modelis un summa. Iesaku pasūtījuma brīdī kategoriski pieprasīt, lai rēķinā būtu norādīta visa informācija par preci (nosaukums, modelis, izmērs, svars, preces saņemšanas datums) . Es pielaidu kļūdu apmaksājot rēķinu un pēc tam pieprasot pievienot pilnvērtīgu informāciju, jo mani e-pasti tika ignorēti. Rēķins tā arī nebija izlabots.

Konkrēts preces saņemšanas datums pasūtījuma veikšanas brīdī man netika nosaukts. Tas skanēja - 6 nedēļas, neskaitot ziemassvētkus. Pēc maniem aprēķiniem tuvojoties termiņam, mēģināju sazināties ar veikalu (līdz salonam viņiem ir tālu) pa telefonu, lai uzzinātu preces saņemšanas datumu. Ir taču jāsarunā piegāde... 3 telefona zvanu laikā man atkārtoja vienu un to pašu: "jums atsūtīs īsziņu"... Vai tiešām, zinot, ka viņiem nav iespējas ilgi glabāt preces, viņi 6 nedēļu laikā nemaz nezin kad tiks piegādāta prece? Nezin...

Telefona sarunas laikā "pārdevējs" uzskatīja par nepieciešamu norādīt man, ka prece man būs jāizņem tik pat ātri, cik bieži es viņam zvanu... Salīdzināja mani, ar kādu citu klienti tādā pašā vārdā. Un nometa klausuli... Ar tik pretīgu attieksmi pret klientu es sastapos pirmo reizi.
Vēlme zvanīt vēlreiz atkrita... Uzrakstīju kārtējo e-pastu ar lūgumu labot rēķinu un norādīt man nepieciešamu informāciju par preci un saņemšanas datumu. Atgādināju purpur furnitūra par patērētāja tiesībām saņemt šādu informāciju. Piedraudēju ar iesniegumiem patērētāju aizsardzības centram (par informācijas nesniegšanu) , VID (par neskaidru atlaižu politiku) , policijai (par noziedzīgi iegūtiem līdzekļiem no manis) , datu aizsardzības centram (par citu klientu datu izplatīšanu pa telefonu) . Un tikai tad man atsūtīja īsziņu par preces saņemšanas datumu.

Kā purpur furnitūra komunicē ar klientiem varat pārliecināties pievienotajā failā.

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes