Proline Baltic SIA - Krāpšana

Šā gada 25. Aprīlī pasūtīju virtuves kombaina piederumu šajā proline.lv interneta veikalā. Saņēmu rēķinu, kuru arī apmaksāju saņemšanas dienā. Pēc 2 nedēļu gaidīšanas nolēmu pajautāt cik tālu ir mans pasūtījums, bet neatbild ne uz epastu ne arī uz zvaniem. Es teiktu, ka tā vispār ir neciena pret klientiem un krāpšana, ka nav ne iespējams uzzināt kas ir ar pasūtījumu. Visticamāk arī nesagaidīšu savu preci par naudas atguvi nemaz nerunājot. Cilvēki nepērciet tajā kantorī neko!

Papildināts Pilsonis111 18.05.2019

Šodien saņēmu pasūtīto preci. Bet nu klientu serviss viņiem 0 līmenī.

P

Komentāri (1)

I ik_ki 26.10.2020
SLIKTS SERVISS

Получен продукт отличающийся от заказанного - просьбу разъяснить отличия игнорируют, на письма и звонки не отвечают.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes