Prof.lv - Krāpšana

Pasūtīju epilatoru internetveikalā, kurjeram atvedot, konstatēju ka prece neatbilst aprakstam, akumulatora vietā tas darbojas tikai no vada. Pieteicām atgriešanu un nākamajā dienā atvedām uz veikalu, tur nosūtīja pie ļoti nelaipnas un ar dzīvi neapmierinātas pārdevējas liānas. Šī persona tik atkārtoja, ka higiēnas preces, atvērtas nepieņem atpakaļ, bet tas ka neatverot kastīti preces apraksta kļūdu nevar konstatēt šai bija pofig... Šī ir pēdējā reize, kad ko pērku šajā veikalā...

20.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Prof.lv Support Pārstāvja atbilde 20.03.2023

Labdien,
Pircējam kā Patērētājam ir tiesības atteikties no noslēgtā darījuma ar Pārdevēju 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes (saņemšanas) datuma, neminot atteikuma iemeslus, izņemot MK noteikumos minētos gadījumus,
MK 255 22.punkts - gadījumi, kuros patērētājs nevar izmantot likumā noteiktās atteikuma tiesības:
Veselības un higiēnas apsvērumi - atvērts tādas preces iepakojums, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ
https://www.ptac.gov.lv/lv/iznemumi

Papildināts Elīna1985 20.03.2023

Es jau minēju, ka problēma ir nevis jau atvērtā kaste, bet gan prece, kura neatbilst aprakstam. Preču izsniegšanā izklāstot problēmu mūs uzsūtīja uz otro stāvu, bet tur pat negribēja ieklausīties, visu laiku tik atkārtoja vienu un to pašu, higiēnas prece un attaisīta...

E

Komentāri (3)

T taisnibassargs3 20.03.2023

Esmu par šo veikalu dzirdējis tikai to sliktāko, pašam bija inhalators un bija ļoti līdzīga problēma, taču bija normāla kasiere Daina un viņa bija tīri sakarīga ar šo problēmu un spēja mums ātri palīdzēt. Kopumā neiesaku iepirkties šajā internetveikalā, labāk apmeklēt aliexpres.com ( lētākas un labākas preces tieši no mātes zemes ķīnas.)

Jaukais Andris 20.03.2023

protams. pilniba piekritu. pats pasutiju vibrejamo vibratoru un vins nestradaja tik atri cik vajadzeja. pilnigi esmu vilusies.

O Oļegs Poperečņuks 12.04.2024

Šajā gadījumā pārdota prece neatbilst līguma nosacījumiem un pārdevēja pienākums ir apmainīt šo preci uz līdzvērtīgo vai atmaksāt preces vērtību (Patērētāju tiesību aizsardzības likums, 28. pants)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes