www.sudzibas.lv Prisma nepareiza cena

PRISMA - nepareiza cena

Lūdzu, pievērsiet pastiprinātu uzmanību cenām, kas uzlīmētas uz precēm un uz cenām, ko skanē pie kases. Šodien pat - tāds nieks vien bija - par zeķēm 0.95ls vietā man lūdza samaksāt 1.19ls. Kad sāku skaidroties, izsauca pat attiecīgās nodaļas vadītāju, kura nemaz tik priecīga par manām pretenzijām nebija. Atvainojās un teica, ka tā ir viņas kļūda un turpināja apgalvot, ka man jāmaksā vairāk, nekā norādīts uz preces. Man nav jāmaksā par veikalnieku kļūdām!

Komentāri (11)

. ....kl 09.04.2009

Man tas pats bija ar somu... Cena Ls 10 ar santīmiem, bet kasē Ls 16 ar santīmiem. NU to ievēroja pati kasiere un zvanīja atbildīgajai personai un viņai pateica, ka uz tam somām bija atlaide un tagad tā beigusies un maksā Ls 16 ar santīmiem. Ņemot vērā to ka Prizzmā vinmēr ir ļoti maz pircēju tā viņi to kompensē... tipa akcija, tipa aizmirsa nomainīt cenu utt.

U Uģis riktigais 09.04.2009

Es tādās reizēs cenšos atstāt preci pie kases.Maxima tas ir regulāri un visās pilsētās, domāju, ka tada politika.

Z Zane 11.04.2009

Nu saprotiet tachu, cik liels apjoms precu ir Prizma, Maximaa, nu gadijams palaist garam so preci un nenomainit cenu, cilveciga kluda.Visi tachu esam cilveki, un neviens nav perfekts!!!Gadas kludities, protams, ka nepatikami, tachu visadi gadas!!

A Andris 14.04.2009

Zane, nekad neesmu dzirdejis lai cena pie kases butu MAZAKA nekaa noradits plauktaa. Tas jums neko neizsaka?

L linda 14.04.2009

pati stradaju maximā un varu pateikt tikai to, ka preču cenas maina centralajā birojā un pat dienas vidū, tāpēc pārdevēji nespej sekot visas nodalas preceem. un maksa vnk pazemojoši.

U Uģis riktigais 14.04.2009

Linda, pārdevēja pie kases jau nav vainīga, par to neuztraucies. Viņai tāda cena parādās displejā, kas nāk no tā kopja. Problēma ir tur, ka pie plaukta cena ir mazāka, uz kuru tad arī skatās pircējs.Viņš nezin, ka cena mainās dienas vidū.Viņš ir uztraucies, ka ir iegrābies-gribēja lētāk kā, piemēram, "Rimi", bet samaksāt vajag dārgāk.Pircējs nezin, kura meitene to plaukta cenu kurā brīdī paspēs nomainit.
Es uzskatu, ka veikalu vadība augstākajā līmenī šo darbu nenoorganizē savlaicīgi, tapēc rodas pārpratumi.Varētu būt arī, ka nepietiek darbinieku, kas to dara.Te Centis Ūbele būs parcenties ar darbinieku samazināsanu.

L linda 14.04.2009

ja te nu daleji piekritu, ka nav musu veikala vadiba kompetenta :( diemžēl ari strada virstundas par minimālo, bet kā sudzas, tā uzredzēšanos parāda durvis

T Tiesības 15.04.2009

Pēc likuma prece ir jāpārdod par tādu cenu, kāda ir uzlikta!!!
Tas arī visu izsaka!!!

U Uģis riktigais 15.04.2009

To Centi vajag atlaist, ja nenenšas apmainīt cenu! :D

A anete 20.04.2009

Dominas Prismā kasiere sāka uz mani bļaut, par to ka nezināju kādu podziņu spiest maksājot ar karti tajā aparātiņā (man jautāja izvēlēties valodu, nevarēju saprast kas īsti jāspiež). Laikam personāla apmācība Prismā nav prioritāte!! Uz čeka bija rakstīts, ka kasieri sauc PAKE.

J jamo-pk 14.08.2010

Nuu bļāā baigāā problēma. Par sūda 0.24lvl tādu scēnu taisīt... Kāds bomzīts no malas būtu tev tos saņtikus iedevis lai tik netrako. Ak Dievs, PROBLEĒĒMA! Psc.

Es te palasīju sūdzības no cilvēku/klientu puses. Protams, lielākai daļai ir taisnība, bet nu tādus idiotismus rakstīt (+šis variants) ir vienkārši vāks. Lasu un smejos. Kur tauta sāk kristies...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes