www.sudzibas.lv Prisma Nepieklājīga attieksme pret bērniem

PRISMA - Nepieklājīga attieksme pret bērniem

Šodien iepērkoties veikalā PRISMA Grostonas iela 1, Rīga, mūsu bērns paprasīja balonu, kuri bija izlikti visur veikalā, sakarā ar PRISMANIJU .Protams, balonu bērnam iedevam, bet kad pienācam pie kases lai apmaksātu mūsu pirkumus, pienāca apsardzes darbinieks un pateica lai bērns atdod viņam balonu, jo tas ir PRISMAS īpašums. Bērns sāka raudāt un apsargs balonu atņēma. Pienākot pie apsarga un pajautājot viņa vārdu viņš atteicās to nosaukt. Tad mēs griezāmies info centrā, kur gribējam saņemt paskaidrojumus, kāpēc bērnam atņēma balonu. Meitene no info centra piezvānīja administrātoram, bet uzzinot ar kādu problēmu mēs griežamies pie viņas viņa neiznāca. Uzskatam, ka tāda slikta attieksme pret klientu nedara godu PRISMAS imidžam.

M

Komentāri (2)

Minesota 13.10.2015

Nesaprotu, kas šajā sūdzība ir stulbs:
Māte, kas nevar nopirkt savam sīcim balonus un pieprasa, lai veikals nahaļavu tos uzdāvina...
Veikala darbinieks, kas atļāvās, lai ar viņu manipulē un iedeva niķīgajam sīcim to balonu...
Apsargs, kas tam izlutinātajam sīcim to balonu atņēma...
Administrators, kuram uz to visu bija nospļauties, jo augstāk minētie, visi ir stulbi...

B Brenda 15.10.2015

Pirmkārt, baloni šajā gadījumā ir veikala dekorācija uz Prismanija dienām.Kā var ienākt prātā prasīt lai iedod balonu bērnam.Vai vecāki tiešam nevar vairs atļauties tos nopirkt?Pirmkārt uzņemums pērk tos balonus no firmas lai izdekorētu veikalu!Lai kam mammai putni galvā būris rokā .

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes