Premiummajas.lv - Briesmīgs serviss, ignorēšana un maldināšana
NEIESAKU NEVIENAM NEKO PASŪTĪT NO ŠĪ UZŅĒMUMA! Šogad iegādājos populāro bezvadu putekļu sūcēju OVOX PULSE ar mazgāšanas funkciju. Ātri vien iekārta beidza pildīt savu funkciju, jo netīro ūdeni nevis savāca, bet spļāva ārā uz grīdas. Vairāku nedēļu garumā bija ilgas sarakstes un ilgi cīnījos, lai viņi pieņemtu uz garantiju, jo viņi mēģināja izvairīties no atbildības. Galu galā, beidzot viņi piekrita, ka ir jāsūta uz garantiju un lika man apmaksāt kurjera pakalpojumu (20 EUR). Pēc pāris nedēļām viņi atsūtīja e-pastu, rakstot, ka "prece ir salabota un pēc kurjera rēķina apmaksas, tā tiks izsūtīta". Atkal lika apmaksāt kurjera pakalpojumu, un es tam nepiekritu, jo likums paredz (un arī ECC skaidroja), ka patērētājam nav jāsedz transporta izdevumi, ja precei ir defekts, kas nav radies patērēja vainas dēļ. Atkal sekoja vairāku nedēļu ilgas sarakstes (jo piebildīšu, ka šis KANTORIS (jo par uzņēmumu es to nevaru nosaukt) uz e-pastiem atbild ļoti ilgi un atbildes nākas gaidīt pat pusotru nedēļu), līdz pēkšņi viņi apgalvoja pretējo - ka precei nav konstatēts defekts, tai viss ir kārtībā, un šādā situācijā man kā patērētājam tomēr ir jāapmaksā kurjera rēķins. Tātad - konstantas pretrunas un neskaidrība no šī KANTORA puses. Saprotot, ka preci pārbaudīt varēšu tikai tad, kad to saņemšu, apmaksāju kurjera rēķinu, bet KANTORIS jau atkal neko nezin un nesaprot, jo apgalvo, ka "finanšu nodaļa" nav sniegusi apstiprinājumu, ka maksājums ir saņemts (piebildīšu, ka maksājums tika veikts jau vairākas dienas atpakaļ!).
Vēl šim KANTORIM ļoti patīk soc.tīklos atstāt tikai sev glaimojošos un pozitīvos komentārus, bet sliktos un patiesos - izdzēst. Un ja mēģini viņus sazvanīt - pretī atbild darbinieks, kurš ne uz vienu jautājumu nespēj atbildēt. Nožēlojami. Ja nespēj pārdot kvalitatīvas preces un vēl jo vairāk - komunicēt ar klientiem (ja rodas problēmas), tad nevajag nodarboties uzņēmējdarbību.
Pievienot komentāru