Omniva - Omniva/ Bojājums

Žēl , ka nākas saņemt bojātu paciņu, jo ir pazudis viens pasūtījums . Avona paciņas konsultants sūta prekš saviem klientiem. Diemžēl arī par pazaudēto preci nākas pašam konsultantam maksāt .

16.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 16.12.2022

Labdien,

Diemžēl pēc minētā apraksta nevaram identficēt konkrētu sūtījumu.
Lūdzu, precizējiet sūtījuma numuru šeit komentāros vai sūtot uz [email protected], lai varam rast situācijas risinājumu.

Atvainojamies par radītajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

L Liene Jureviča 16.12.2022

Pievienot komentāru bildei

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes