LV RU
www.sudzibas.lv Pepco Slikts serviss

Pepco - Slikts serviss

Sanāca ļoti nepatīkama situācija ar pašu veikala vadītāju Liepājas Pepco veikalā. Biju iegādājusies spoguļa dārglietu lādīti lai uzdāvinātu to uz svētkiem bērnam. Pārbraucu mājās un tīru lādīti lai varu iesaiņot, bet pleķi kas ir uz tās, nenotīrās nost, ne ar kādiem līdzekļiem. Dodos atpakaļ uz veikalu, lai atgrieztu preci, tur mani sagaida kasiere un veikala vadītāja, paskaidroju vadītājai, ka nopirku lādīti viņas veikalā, bet uz tās ir pleķi, kuri netīras nost, lādīti tīrot. Veikala vadītāja sāka man stāstīt, ka nevar katram klientam atgriezt preci, ja viņam tā nepatīk. Es viņai paskaidroju, ka man nav nekas pretī to preci apmainīt pret citu preci, ja vajag es piemaksāšu klāt. Veikala vadītāja nu jau ir saniknota uz mani un paceltā balsī man pasaka, ka es pati varbūt esmu preci sabojājusi mājās ietinot dāvanu papīrā! Tad sanāk, ka es dāvanas saiņoju ar netīrām rokām un apzināti esmu to lādīti sabojājusi. Kas tie par apvainojumiem uz klientiem? Kā pati veikala vadītāja to drīkst pieļaut un atļauties? Es pati strādāju tirdzniecībā un zinu to, kā ir, ja prece ir bojāta. Nu nedrīkst tak vadītājs veicināt konfliktu ar pircēju, tieši otrādi, tas ir jārisina un jābūt laipnai. Taču manā situācijā šī nejaukā veikala vadītāja darīja visu iespējamo, lai ar mani uzsāktu strīdu un viņa necentās to situāciju atrisināt, bet gan uzstāja uz to ka manta ir bojāta manas vainas dēļ un ka neatgriezīs naudu. Beigu beigās es panācu, lai atgriež man atpakaļ naudu. Taču arī ar to šī vadītāja nebija mierā un neapmierināti pateica kur ir mana bankas karte, ka naudu atgriezīs 3-4 dienu laikā. Manuprāt šāda veikala vadītāju no darba būtu jāatlaiž nevis jāļauj viņi turpināt strādāt. Kauns man kā pārdevējai arī no tirdzniecības, ka ir šādi pārdevēji un kur nu vēl veikala vadītāji.

Komentāri (7)

donna b 25.01.2020

Cik ladite maksaja? 3 eur vai max 5?

L Liene Lukaže 26.01.2020

kāda tam ir starpība, cik maksāja? Runa iet par vadītājas attiekmi pret klientiem.

A absk12 25.01.2020

Pati strādājat tirdzniecībā un nemākat pārbaudīt preci uz vietas?

L Liene Lukaže 26.01.2020

Man ko vajadzēja viņu pašai veikalā ar stikla tīrāmo staigāt un tīrīt preces lai saprasti, ka viņas nav bojātas? Kāds absurds.

A absk12 26.01.2020

Nevis ar stikla tīrāmo,bet ja redzat netīrumus nepirkt!Nevis cerēt ka vēlāk notīrisies...vispār loģiski

A Aleks ////////// 26.01.2020

Vispar Pepko 30 dienu laika preci var atgriezt/samainit, iznemot zekes, apaksvelu.

A Aleks ////////// 26.01.2020

Par to ir rakstits visur pie kasem, gerbtuve, pie stendiem.. Divaini ka Jums nesamainija..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes