LV RU
www.sudzibas.lv Pasažieru vilciens Veselības problēmas un personāla vienaldzība

Pasažieru vilciens - Veselības problēmas un personāla vienaldzība

12.12.2019 braucot ar vilcienu Rīga - Daugavpils 16:19 sēžot vilcienā 2.vagonā ap Jāņuvārtiem sajutu deguma smaku, sākumā pieļāvu domu, ka tas varētu būt no radiatoriem, taču ar laiku, burtiski 5-7 minūšu laikā smaka pieauga līdz tam, ka nebija iespējams normāli elpot, jo smirdēja tā, itkā degtu vadi. Es nedaudz sāku uztraukties un devos uz 1. Vagonu ar cerību, ka tur nesmakos tā. Izejot uz pirmo vagonu un pie pirmā elpas vilciena, sapratu to, ka tur ir viss vēl trakāk nekā 2. Vagonā. Devos tālāk uz 3. Vagonu un ejot cauri vagoniem bija redzams neliels piedūmojums vagonos. Pēc laiciņa man palika ļoti slikti un sāka reibt galva, slikta dūša.. No personāla puses vispār nebija nekāda paskaidrojuma, kas ir noticis, pilnīga vienaldzība pret pasažieriem, jo mēs jau nezinājām ko mēs elpojam. Vilciens starp Saulkalni un Salaspili apstājās uz 5 minūtēm, taču durvis neviens neatvēra un logus arī nēz lai izvēdinātu drausmīgo smaku, kas cirtās degunā un kaklā, neviens pat nepaskaidroja, kādēļ vilciens tika apturēts.. Es uzskatu, ka pa 5 minūtēm nevarēja noskaidrot kas ir noticis vilcienā un kādēļ smird pēc sadegušiem vadiem. Vēl joprojām, jau esot mājās 3-4 stundas man ir slikti, sāp galva un slikta dūša, visu laiku gribas klepot. Kādēļ personāls nevarēja paziņot kas ir noticis vai vismaz apturēt vilcienu kādā no tuvākajām stacijām, lai cilvēki varētu izkāpt? Ja man būtu bijusi iespēja, es būtu izkāpusi no vilciena un braukusi ar nākamo vai meklējusi citus variantus kā tikt mājās, jo man mana veselība ir svarīgāka nekā laiks vai nauda. Diemžēl, pēc rīgas, nākamā pietura bija tikai Ogre, kurā es arī izkāpu, taču es uzskatu, ka tas nav normāli..

12.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

F

Komentāri (9)

BondsBonds 12.12.2019

Personāls drošvien to osta katru dienu, un viņu uztveres orgāni ir atrofējušies.

F Freya 13.12.2019

Tā nebija tāda smaka, ko varētu ostīt katru dienu. Ar vilcieu braucu katru dienu un nekad neesmu sastapusies ar tādu smaku.

ramona 13.12.2019

Kadēļ viņiem jāpaziņo kas noticis? Lai apmierinātu kada ziņkārību. Nu saplīsa kkas (tā mēdz gadīties. Nopietni), apstājās, novērsa. Nelaida ārā? Tātad nebij nekas tik traks, lai evakuētos.

F Freya 13.12.2019

Un kā Jums liekas, ka daudziem cilvēkiem palika slikti ar galvas reiboņiem no tāda degušu vadu smakas, arī ir normāli? Ja jau sakāt, ka nekas traks nebija, tad arī cilvēkiem nepaliktu slikti. Tās sajūtas bija neaprakstāmas un dažubrīd pat likās, ka saies uz īso. Domāju, ka tādās situācijās ir jāziņo pasažieriem, pat, ja tas ir nieks, lai viņi saglabātu mieru un neuztrauktos, nevis tā, ka tagad katrs savā galvā izdomās velns viņ zin ko un sāksies panika. Šajā gadījumā nekādas baigās panikas nebija, jo lielākajai daļai bija vienalga uz to, ko viņi elpo, pielika šalli priekšā un brauca tālāk, bet man mana veselība ir daudz dārgāka un es vēlējos noskaidrot kas tad ir noticis un vai viss tiešām ir kārtībā un vai tas, ko elpojam tiešām nav tik kaitīgi kā liekas!

F Freya 13.12.2019

Vēlos piebilst to, ka šodien no rīta vēljoprojām bija jūtama dīvaina sajūta kaklā, kā arī visu nakti man vajadzēja klepot un galva arī dulla bija. Nu nav tas normāli.

Likumsargs 13.12.2019

Lietoju vilcienus jau kādus gadus 15 un ļoti bieži darba lietās sanāk braukt pat vairākas reizes dienā, tāpēc man ir savs viedoklis par pasažieru vilcieniem, apkalpojošo personālu un pasažieriem. Tas viss ir veidojies no novērojumiem vairāku gadu garumā!

Tagad par Jūsu sūdzību.
1)Jūs sūdzībā nemaz neesat minējusi, ka griezāties pie konduktora ar jautājumiem. Tātad to nedarījāt.
2)Jūs vienaldzīgi piecēlāties un aizgājāt meklēt citu vietu, pat konduktoram neko nepasakot.

Vai Jums ir inženiera izglītība, ka varat noteikt cik ilgā laikā var noteikt bojājumu un novērst to?
Domāju, ka nē!
Jūsu zināšanai - vilcienos ir tāda lieta, ka atsevišķus bojājumus atklāt un novērst var minūtes laikā, pat mašīnistam neizejot no kabīnes.
Tagad par informācijas nesniegšanu. Mans uzskats ir tāds, kad lielākajā daļā gadījumos pasažieri bauro par informācijas nesniegšanu ir tikai un vienīgi tāpēc, lai apmierinātu savu ziņkāri. Praktiska pielietojuma nav. Nu pateiktu mašīnists, ka ritenis nokrita, nu un ko tālāk? Jums paliks vieglāk vai arī Jūs varētu kaut kā palīdzēt? Nē! Turklāt no pieredzes zinu, ka ļoti daudzos gadījumos ir labāk, ja netiek sniegta nekāda informācija. Kā saka mazāk zini, ciešāk guli.
Cik man zināms, tad PV ir speciāls reglaments kā un kad tiek informēti pasažieri. Cik man zināms, tad informācija ir jāsniedz par stāvēšanu ilgāku par 10 minūtēm. Jūsu gadījumā nebija šīs 10 minūtes.
Tagad par durvju atvēršanu, vilcienam apstājoties.
Ziniet, mašīnistam nav tiesības vērt vaļā durvis, ja vilciens apstājas starp pieturām!
Iedomājaties, kas notiktu, ja durvis atvērtu! Jūs kāpjat ārā, tumsā un iekrītat grāvi no 3 metru augstuma, laužat sev kaklu. Tad atkal mašīnists būtu vainīgs, ka atvēra durvis un tikai tāpēc lai izpatiktu Jums!
Par logu atvēršanu. Sakiet lūdzu, Jums roku nav? Paši nemākat atvērt logu? Jums vajag lai kāds cits to dara Jūsu vietā? Tad Jums vajag iegādāties sulaini!

Kas attiecas uz personālu, tad konduktors vagonā ļoti bieži pats nezin kas ir noticis un lai to noskaidrotu ir vajadzīgs laiks. Šādos gadījumos, domāju ka mašīnistam ir primārais novērst bojājumu, nevis skaidrot konduktoram kas ir noticis!

Ja mājās Jums palika sliktāk, tad vajag saukt ātro palīdzību, nevis klabināt klaviatūru!

Jūs uzvedaties tā, it kā šādas problēmas Jums ir katru dienu.

Starp citu - ziniet, tehnikai ir tāds slikts niķis, tā mēdz salūzt!

Likumsargs 13.12.2019

Zinot ar kādu tehniku mūsu mašīnisti strādā, es viņu priekšā noņemu cepuri!

Tie ir augstas raudzes profesionāļi, kas var 20 - 50 gadus vecu tehniku uzturēt tādā kārtībā un vēl ievērot kustības grafiku un satiksmes drošību!

Starp citu a/s "Pasažieru vilciens" ir visprecīzākais ne tikai Baltijā, bet arī Eiropā! Domāju, ka ne daudzi pārvadātāji varētu lepoties ar 99,89% grafika ievērošanu, bet PV var!

V Vagons komā 21.05.2020

Jdkaa

V Vagons komā 21.05.2020

Tev vēl paveicās, ka neparugbījies. Es reiz iekāpu vilcienā, kuram dzelkšņi apkārt. 2 stundas domāju, ka esmu priede un veicu fotosintēzi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes