LV RU

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Braucu mājās ar dīzeli no Rīgas uz Lielvārdi 09.09. Plkst ; 18;52. Nāca darbiniece pārbaudīt biļetes, parādīju biļeti un devu 0.25 centi uz ko man atbildēja. Vai vēl sīkāk nevarēju iedot par 1 centa monētām. Teicu, ka dodu precīzu naudu un kā nedodu jau 10 eiro pa sīkām vienībām. Darbiniece skatījās ar lielām acīm un to bija teikusi izsmejoši citu cilvēku priekšā. Likdama man sajusties neērti. Bet es teicu, ka tā arī ir nauda un jāpieņem tāda ko es dodu. Šeit runāju par attieksmi pret klientiem un pv savi darbinieki ir jāsūta uz apmācību programmu kā runāt ar klientu . Žēl ka nepiefiksēju viņas vārdu, jo ātri aizskrēja prom un vagonā neparādījās stundu. Darbiniece bija ar tumši brūniem,gariem matiem. Būtībā būtu jāzina, jo nosaucu laiku, datumu. Žēl ka strādā neprofesionāli darbinieki, un ja cilvēks būtu salasījis pēdējos 0,25 centus? Vai tad tas ir jāpārmet? Tiešām smieklīgi. Pv iesaku izvērtēt kādi darbinieki strādā jūsu firmā. Pati arī strādāju klientu apkalpošanā un zinu ko šeit runāju.

S

Komentāri (10)

C critical thinker 09.09.2017

0,25 centu monētas varētu būt diezgan pretlikumīgas.

dārgumiņ, par ko Tu vispār sūdzies?

Likumsargs 09.09.2017

Mani vienmēr besī šādi pasažieri! Tiko nav kaut kas viņiem pa prātam, tā šie ir baigie speciālisti. Paši esot strādājuši uz dzelzceļa vai apkalpojošā sfērā un zin labāk, nekā vagona konduktors!
Lūdzu Sintija Jums pretējs piemērs:
Iekāpj viens pasažieris un dod 50 EUR banktnoti cerībā, ka konduktors nevarēs izdodt atlikumu un varēs izbraukt par velti un ir ļoti pārsteigts, kad konduktors 48 EUR izdod monētās un sāk bļaut pa visu vagonu, vai sīkāk nebija iespējams salasīt! Vai tad sīknauda nav nauda? Ir!
Jautājums: kāpēc konduktors nedrīkst pasažieriem izdod lielas summas sīknaudā, bet pasažieris drīkst dot sīknaudu? Jūs strādājat apkalpojošā sfērā, Jums šādas situācijas ir pazīstamas.
Kāpēc konduktoriem nepatīk ņemt sīknaudu un kāpēc viņi cenšas ātrāk atbrīvoties no tās? Esat padomājusi?
Atbilde ir ļoti vienkārša! Konduktora darba laiks ir apmēram 8-12 stundas. Esat mēģinājusi 12 stundas 100 EUR sīknaudā nēsāt? Nē! Varu pateikt, tāda somiņa sver apmēram kilogramus 3, bet dīzeļvilcienos tās summas ir dažreiz vēl lielākas un smagākas un lūk lai tas smagums nav visu laiku jāstaipa līdz konduktors labrāt ņem lielāka nomināla naudu un cenšas atbrīvoties no sīknaudas!
Jums jau tas viss ir zināms, jūs taču pati strādājat apkalpojošajā sfērā! Jūs arī strādājat ar naudu, tikai atšķirība tā, ka Jūs naudu liekat lādē zem kases aparāta, bet konduktoram tā visu maiņu ir jāstaipa līdzi!
Visā šitajā lietā pats sliktākais ir tas, ka mēs redzam tikai sevi. Man ir labi, bet kas ar apkārtējiem man pie kājas!

BondsBonds 09.09.2017

Mans viedoklis ka no 1 un 2 centu monētām vajadzētu atteikties kā to jau izdarījušas atsevišķas ES valstis, jo tas nevienam labumu nedod. Centu pie centa liksi, sakrāsi 1 eiro, bet varbūt 5 centus liksi un 5 eiro sakrāsi. Ir ko padomāt.

B BK 10.09.2017

Ak tu caca. Beidz te melot un ej stradat... Kaza tu tada.l.

S Sintija 11.09.2017

Es šeit runāju par attieksmi pret cilvēkiem neviss par monētām. Šo varēja arī pieklājīgi pateikt neviss izsmejoši. Jā, es strādāju ar klientiem, bet tas nedod man tiesības izsmiet cilvēkus! 1 un 2 centu monētas arī ir nauda, tā kā šeit nav ko jums kaut kā uz kaušanu. Visgudrie jūs...

S Sintija 11.09.2017

Un kāda man makā bija nauda uz to brīdi, es arī devu. Neredzu šeit neko tik šausmīgu, biļeti es tak iegādājos. Tad tagad ir modē pārmest cilvēkam, kāda naudā viņš norēķinās?

Likumsargs 12.09.2017

Visvienkāršākais ir nopirkt biļeti Pasažieru vilciens mobilajā aplikācijā! Tur ir tikai viens knifs :BIĻETE IR JĀIEGĀDĀJAS PIRMS VILCIENA ATIEŠANAS NO KONKRĒTĀS PIETURAS!

S Sintija 13.09.2017

Lai brauktu ar vilcienu nav nekādu noteikumu, kādu naudu pieņem kontrolieris. Viņam ir jāpieņem visa nauda. Ja cilvēks steidzās uz vilcienu,tad viņam nav ko mainīt. Un mobilās aplikācijas nepiedāvā piemaksu biļetes. Ja tāda būtu, tad būtu to iegādājusies. Tas viss nav jāuztver tik saasināti.

Var jau saprast Sintiju. Ubagošana arī ir strādāšana ar klientiem un nav jau viņas vaina, ka met tādu sīknaudu. Personīgi man atbrīvoties no sīknaudas ļoti labi palīdz lielveikalos uzstādītās ziedojumu kastītes.

S Sintija 13.09.2017

Jūs visi esat saspieduši savas smadzenes, kuru jums tāpat noteikti nav! Nespried par cilvēku,ja tu nepazīsti. Laikam šos komentārus raksta pati darbiniece. Vispār jau laikam vajadzētu ar šiem komentāriem vērsties citās iestādēs un noskaidrot, kas šo murgu raksta. Cieņu aizskaroši komentāri par ko varētu vērst sūdzību!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes