Pasažieru vilciens - Slikts serviss

2016.gada 21.martā braucu pasažieru vilcienā Daugavpils-Rīga, un skaļrunī izskanēja informācija, ka apstājoties pieturās, vilciens atver 1.un 2. vagona durvis. Kad tuvojos savai pieturai, ārā jau bija tumšs, un izejot tamburā, nebiju pārliecināta vai esmu īstajā vagonā, kur atvērsies durvis, jo tiešām, iepriekš netiku skaitījusi vagonus. Ar bailēm domāju, ja nu vagona durvis neatveras, un es nepaspēju izkāpt, ko tad? Vispār bija ļoti neomulīgi un nepatīkami braucot tumsā un nezinot vai izkāpšu pa pareizajām durvīm. Izkāpjot ārā konstatēju, ka vilcienam ir 3 vagoni, tikai nesapratu kāpēc tika atvērtas 2 vagonu durvis.

N

Komentāri (1)

E Esenjaja 25.06.2016

Mazos pieturas punktos ir uzbūvētas īsas platformas, kas nepieļauj pasažieru izkāpšanu no 3. vagona.
Neredzu jūsu sūdzībā nekādu sliktu servisu no AS "Pasažieru vilciens" puses.
Domāju, ka jums nepatiktu tumsā lekt krūmos vai bīstamā starpceļu zonā, bet no 3. vagona. Ja neesiet pārliecināti par kaut ko, vagonos sēž pavadoņi šādām gadījumām, kuri visu paskaidros.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes