Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Šorīt, 09.01.2023 iekāpu vilcienā nr. 6506 virzienā uz Rīgu, kur kontroliere Svetlana Latviski neprot nemaz. Izbraucot no stacijas Sloka, apjuku un pārjautāju kontrolierei vai mēs braucam uz Tukumu (jo vilciens aizbrauca pretējā virzienā) un saņēmu atbildi, ka:" Jā, Tukums". Devos uz izeju, kad vilcienam stājoties izdzirdēju "Vaivari". Pārjautāju kontrolierei un viņai pietika nekaunības man sākt krieviski stāstīk, ka neko latviski neprot pateikt. Lieki teikt, ka pat atvainošanos nesaņēmu. Vēlos vērst uzmanību, ka tev nav pieņemami, ka kontrolieri neprot pat teikumu latviski! Un, ka nevajag stāstīt muļķības, ja nesaprot...tā arī var pateikt.

09.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

R RunčaĶepa 09.01.2023

Pa cik es zinu, konduktoriem/kontrolieriem ir pietiekami stingras prasības valsts valodas zināšanam. It kā augstākai kategorijai ir jābūt.

No otras puses, Latvijā strādā ļoti daudz cilvēku no Ukrainas, kas prot tikai ukraiņu un krievu valodas, rētāk - vēl angļu.

Situācija, protams, ir slikta, bet par valodas zināšanam... mūsu valstī viņiem drīkst strādāt arī bez. Pagaidām drīkst,

T Toms Oders 09.01.2023

Ukraiņiem vajadzētu būt pie beidžika vai kur citur būt karogam, ka no Ukrainas, latviski varu nesaprast.
Par kategoriju agrāk vajadzēja C šim amatam, tagad pietiek ar B2. Laikam neviens negrib to suņu darbu darīt, tāpēc nākas turēt tādus darbiniekus, kādi ir...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes