www.sudzibas.lv Pasažieru vilciens Nesaprotošs personāls

Pasažieru vilciens - Nesaprotošs personāls

Šodien, 10. Augustā plkst 15.56 es iekāpu vilcienā Rīga-Tukums-2. Tā kā man 14.00 bija konsultācija skolā, es nezināju vai tikšu uz vilcienu 15.56 un iegādājos biļeti mobilly aplikācijā uz 17.07. Konsultācija beidzās ātrāk un izlēmu doties mājās ātrāk (15.56) , lai ierastos ātrāk mājšs. Tajā brīdī, kad konduktors pārbaudīja biļetu, viņš teica, ka mana biļete ir nederīga, jo pirkta aiznākošajam vilcienam, kaut vai bija paredzēta nākošajam. Konduktors teica, lai iegādājos jaunu biļeti. Protams, es neiegādājos, jo biju jau biļeti nopirkusi un vispār kāda starpība, cikos braucu. Pērkot stacijā biļeti es to varu izmantot cikos gribu. Es neuzskatīju par nepieciešamu pirkt citu biļeti un uzskatu, ka tas bija pareizi. Kāpēc man vēlreiz jāpērk biļete un jātērē naudu, ja tā ir viņa problēma? Ja konduktors būtu pretimnākošs un saprotošs, viņš pateiktu, ka viņš redz, ka ir biļete un viss kārtībā. Taču, viņš patrica, ka man jāpērk jauna biļete. Visu to laiku, kamēr braucu uz savu pieturu, viņš gāja garām un cerēja, ka pasaukšu viņu un nopirkšu jaunu biļeti. Vairākas reizes viņš apstājās vagona otrā galā un vēroja mani (nebija tas labvēlīgākais skatiens) . Es uzskatu, ka nevajag vispār laist strādāt šādus darbiniekus, kuri pat nevar mazliet iedziļināties un padomāt. Varbūt es netīšām nospiedu nākošo laiku? Viņam tas neinteresēs, jo viņš strādā šeit nevis tāpēc, ka viņam patīk, bst lai nopelnītu. Un ko viņš darītu ar to naudu? Iebāztu sev kabatā, jo kā diez viens cilvēks var pēkšņi kļūt par diviem, jo man jau nav vajadzīgas divas biļetes. Pasažieru vilciens, lūdzu, izskaidrojiet savam personālam, ka var pieņemt biļetes, kuras iegādātas uz citu laiku. Strap citu, bija reizes, kad biju arī paņēmusi citu laiku un konduktore neko neteica. Tā vienkārši ir šī viena konduktora spītība.

10.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (11)

K Klientamnavtaisnība 10.08.2020

"Kāpēc man vēlreiz jāpērk biļete un jātērē naudu, ja tā ir viņa problēma?"
Nē, nu normāli, novelt savu vainu uz citiem...

K kosrem 10.08.2020

Regulāri izmantoju vilcienus un arī ir gadījies nokavēt vai paņemt nākošajiem reisiem. Biļetei jābūt derīgai pēc nopirkšanas, (neatceros cik stundas un atpakaļceļam, laikam 24 stundas) Reiz kontroliere purkšķēja, ka neder,- pasūtīju vienu māju tālāk un lai palasa biļešu lietošanas kārtību.

G golden eye 10.08.2020

Iesaku tev izlasīt Mobilly noteikumus.
Vilciena biļete ir derīga vienam braucienam uz iegādes brīdī izvēlēto vai nākamo reisu. Jāņem vērā: vilciena biļete ir jāiegādājas pirms iekāpšanas vilcienā!

M Mego izmeklētājs 10.08.2020

Perkot stacija bilete derīga 12 h perkot pv.lv bilete derīga uz noteiktu reisu un nekošo pēc saraksta .Sanak atbraucu uz lidostu un paspeju uz reisu ātrāk,laidiet mani iekšā es tač esmu atnācis?

M Markuss Rozenbergs 10.08.2020

Vilciena biļete, kas pirkta internetā pie PV vai Mobility ir derīga tam vilcienam uz kuru biļete ir nopirkta. Ja šis vilciens tiek nokavēts vai arī citu apstākļu dēļ ar to neteik braukts, tā pati biļete ir derīga līdz dienas beigām! Ar izņēmumu piemēram ja biļete ir iegādāta uz elektrovilcienu, bet brauksi ar dīzeļvilcienu tajā pašā maršrutā, kurš nonāk galamērķī ātrāk. Tādā gadījumā pie esošās biļetes vēl ir jāpiemaksā pāris desmiti centu. Pirms paredzētā vilcienā uz kuru biļete ir iegādāta, biļete nedarbojas! Attiecas uz visiem reisiem gan DV, gan EV!

Vagons Komā 10.08.2020

Nu tas jau tās nieks vien ir, iesaku palasīt manas sūdzības un tad sapratīsi, ko nozīmē, kad vilcienā ir slikti.

н НеКариньш 11.08.2020

PV darbiniece rikojas pareizi! Ja tu brauksi uz Siguldu ar autobusu un nopirksi biļeti uz 17:20 tas nenozimē ka tu ar to biļeti varesi braukt ar autobusu kas atiet 16:10!

L Lietotajs47 11.08.2020

Jā, piekrītu! Es vakar nopirku biļeti uz kino plkst 21:00 bet nu sanāca ātrāk pabeigt darbu, atnācu uz turieni 19:00 kur man pateica ka biļete ir nederīga, jo pirkta nākošajam seansam! Man jau ir biļete, kāpēc man vēlreiz jāpērk biļete un jātērē naudu, ja tā ir viņa problēma? Šausmas! Vēl ir nopirkta biļete uz Grieķiju septembrīm bet atvaĺinājums jau ir sākusies šodien, braukšu uz lidostu uzreiz, paskatīšos ko mat tur pateiks nekvalificēts personāls. Atkal nederīga? Pfff!

н НеКариньш 11.08.2020

PV darbiniece rikojas pareizi! Viņai vajadzēja izsaukt policiju un izsednāt tevi no vilciena KA BEZBIĻETŅIKU!

н НеКариньш 11.08.2020

Un vel izrakstīt sodu!

alergologs 11.08.2020

Konduktors nav vainīgs, ja nemāki lasīt Mobilly noteikumus :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes