Pasažieru vilciens - Krāpšana

Iegādājos vilciena biļeti internetā veicot apmaksu ar bankas karti. Biļete neatnāk uz norādīto e-pasta adresi, pēc kā zvanu uz Pasažieru vilciens mājas lapā norādīto tālruni! Tur konsultants, paskaidro ka esot kaut kāda kļūme viņiem sistēmā un man biļete esot jāpērk atkārtoti, taj pat laikā konsultants man pa telefonu pat nosauca no kurienes uz kurieni esmu biļeti pircis! Nav īsti skaidrs kāda kļūme tur viņiem ir (ņemot vērā ka šis uzņēmums jau pats pēc noklusējuma ir kļuda) bet man naudu, netgriezīšot pilnā apmērā, bet tikai 75% no apmakas simmas un tikai tad kad viņi no manis būs saņēmuši iesniegumu un tad tikai mēneša laikā atmaksās.
Īsāk sakot, Pasažieru vilciens iekasē naudu, paši kļūdās, bet man ir jāsamaksā 25% no maksājuma summas viņiem!
Cik noprotu tad negodīgas komercprakses piemērs valstī ir valsts A/S Pasažieru vilciens. Pie kam šāda uzņēmuma rīcība ir ar iepriekšēju nodomu, veikt krāpnieciskas darbības lai ar viltu tiktu izkrāpta nauda no potenciālā pasažiera!
Esiet uzmanīgi izmantojot šī uzņēmuma pakalpojumus, kuru dēļ situācija var būt arī ar daudz dramatiskāku iznākumu!
Par esošo situāciju arī ziņošu medijos, soc. Tīklos un noteikti satiksmes ministrijā.

03.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (1)

A Anzelika9999 05.03.2024

Labdien! Ja man tas pats . Iegādājos caur internet banku saitā vivi.lv biļeti , nauda bija no konta noņemta bet BIĻETE NEATSŪTITA NE E-PASTĀ NE VIVI.LV MANĀ KONTĀ UN VĒL BIJA JĀNOPĒRK BIĻETI ATKARTOTI.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes