www.sudzibas.lv Pasažieru vilciens Kontrolieris nemāk darīt savu darbu

Pasažieru vilciens - Kontrolieris nemāk darīt savu darbu

Braucu 04.12.2023 ar riesu Rīga - Daugavpils 21.01 iziet no Rīgas. Iekāpu Rīgā biļete tika pārbaudīta tikai Ogrē ar lielu pļāpāšanas un skraidīšanu apkārt. Nabaga cilvēks nedaudz iedzēris iekāpa Ogrē un nopirka biļeti līdz skrīveriem, bet kontroliere šo dzen ārā jau Jumpravā un apgalvo, ka Skrīveri jau ir sen garām, ka esam jau Aizkrauklē. Blakus sēdošais cilvēks mēģina palīdzēt, bet kontroliera viņu visu laiku kušina. Pati netiek galā sauc palīgā armijdraugu. Pati kontroliere liekas ļoti nezinoša un izliekas, ka ir slavenība un liek citiem uzrunāt sevi uz jūs. Nabaga pašazierim draudēja, ka telefonu aiznesīs uz lombardu un maku kādam noziedos.

05.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

not a Karen 05.12.2023

"Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību" pirms 4 stundām -
Ko neatbild? Kādā sakarā iedzērušu cilvēku sēdina ārā nepareizā pieturā šajā aukstumā? Un vēl aizliedz blakus sēdošiem palīdzēt.. Vajag, lai nosalst?
Kas tā par neadekvātu darbinieci jums tur strādā?

V Valentīna89 05.12.2023

Esmu pasažiere, kura brauca un redzēja situāciju. Kopumā Rīgā notika starpgadījums, kurā vīrietis, kurš šajā rakstā centās "palīdzēt" pasažierim esot dzērumā uzbruka citai pasažierei un grūda to iekšā vagonā, jo viņa itkā esot kavējusi vilcienu stāvot ārā un runājot ar kādu.

Par laimi ar vilcienu brauca NBS karavīrs, kurš novērsa konflikta eskalāciju un iesaistījās konflikta ar savu esamību, vienkārši stāvot un novērojot situāciju, kā arī laipni runājot ar agresīvo pasažieri, kas mani personīgi pārsteidza, jo karavīrs izskatījās gana jauns, bet ļoti mierīgs un profesionāls.

Pēcāk vilcienā iekāpa rakstā pieminētais pasažieris, kurš tika izsēdināts pieturā "Skrīveri" ja nemaldos, jo viņš teica, ka brauc uz turieni. Kontroliere speciāli gaidīja šo pieturu ar mērķi viņu tur izsēdināt, jo viņš uz turieni brauc, lai arī šāda situācijā viņš būtu jaizsēdina ātrāk un vai jāizsauc arī policija. Viņa arī pieskatīja lai cilvēks reibumā savāktu savas mantas, jo viņam tās krita ārā.

Kontroliere centās viņam palīdzēt izkāpt laukā no vilciena, bet viņš ignorēja un uzvedās gana agresīvi, blakus sēdēja tas cilvēks, kurš uzbruka sākotnēji sievietei un kuru vēlāk arī savāca policija pieturā Aizkraukle, ja nemaldos. Viņš gandrīz jau agresīvi draudēja raksta minētajam cietušajam, bet tad tālāko agresiju novērsa NBS karavīrs. Vīrietis kurš draudēja karavīram teica:" ja nebūtu tevis, viņam es iekrautu, bet ja tu te esi, tad es sēdēšu mierīgi". Kontroliere šo cilvēku mēģināja apklusināt, jo viņš izteica agresīvus vārdus šim cilvēkam dzērumā.

Kopumā šādā situācijā kontroliere nes pilnu atbildību par saviem lēmumiem. Viņas prioritāte ir citu cilvēku aizsargāšana, gadījumā ja agresīvi pasažieri draud citiem pasažieriem. Šajā situācijā kontroliere būtu visticamāk fiziski aizskarta, ja nebrauktu NBS karavīrs formastērpā, kurš profesionāli kopā ar kontrolieri novērsa tālāko eskalāciju un centās nomierināt abus pasažierus.

Ar pirmo uzbrucēju sievietei Rīgā NBS karavīrs ilgi runāja pirms viņa aizturēšanas un uzvedās ļoti profesionāli un tas mani patiešām pārsteidza.

Sūdzība ir aplama un nepatiesa, jo šajā situācijā cilvēkam jānes atbildība par būšanu dzērumā un tas nedod viņam tiesības draudēt citiem pasažieriem un apdraudēt sabiedrisko drošību. Cilvēks tika izsēdināts publiskā vietā, dzelceļa stacijā, kur noteikti nenosaltu, jo apkārt būtu cilvēki, kuri izsauktu palīdzību. Labāks variants nekā maksāt vairākus desmitus eiro par uzturēšanos atskurbtuvē

not a Karen 05.12.2023

Paldies par skaidrojumu! :)

Jau kārtējo reizi pārliecinos, ka cilvēki raksta neadekvātas sūdzības. Autore pat nezina situāciju, bet vēlas ieriebt darbiniecei un PV tēlam kopumā.

Šoreiz labi, ka PV tik ilgi vilcinājās ar atbildi. Gandrīz par vainīgo pataisa kontrolieri. Lai gan viņa tieši vēlējās novērst riskus.
Kauns autorei.

not a Karen 05.12.2023

Paldies par skaidrojumu!

Jau kārtējo reizi pārliecinos, ka cilvēki raksta neadekvātas sūdzības. Autore pat nezina situāciju, bet vēlas ieriebt darbiniecei un PV tēlam kopumā.

Šoreiz labi, ka PV tik ilgi vilcinājās ar atbildi. Gandrīz par vainīgo pataisa kontrolieri. Lai gan viņa tieši vēlējās novērst riskus.
Kauns autorei.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes