AtrisinātaPar nekvalitatīvu zobārstniecības pakalpojumu - Slikta attieksme

Poliklīnikas vadītājai Liānai Tomsonei
Cienījamā Tomsone kundze,
Vēršos šeit ar sūdzību par saņemto zobārstniecības pakalpojumu pie dakteres Andrusa. Man ir 85 gadi. 12. augustā man tika izrauts viens augšējais zobs, bet jau 18. augustā – divi nākamie. Pēc pirmās ekstrakcijas iekaisums vēl nebija pārgājis, taču tik īsā laikā atkal tika veikta nākamā procedūra. Pēc tam, kad tika izrauti divi zobi, manas smaganas joprojām bija pietūkušas un iekaisušas, taču jau pēc trim dienām bez jebkādām izrakstītām pretsāpju zālēm mani uzaicināja uz protezēšanas nospieduma ņemšanu. Procedūras laikā radās sāpes, jo tika spiestas vēl sāpīgās smaganas.Pret mani tika izturēts nevērīgi, radās sajūta, ka pacienta veselība netiek ņemta vērā, bet viss notika steigā, it kā tikai lai paspētu pirms ārstes atvaļinājuma. Turklāt pirms vēl bija parādīts pats protēzes variants, mani jau nosūtīja maksāt 195 eiro.Pašlaik smaganas joprojām ir pietūkušas, es nevaru normāli ēst un jūtos slikti. Lūdzu izvērtēt ārstes Andrusa rīcību un sniegto ārstēšanu.
Jeļena Šaitere

Sūdzība veiksmīgi atrisināta nastencija 3 st atpakaļ

Poliklinika "Pļavnieki"

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes