www.sudzibas.lv Pandora internetveikals Slikts klientu apkalpošanas serviss

Pandora internetveikals - Slikts klientu apkalpošanas serviss

31 janvārī (atlaižu pēdējā dienā) pasūtīju Pandora internetveikalā rokassprādze ar 50% atlaidi (pasūtījuma nr.lv#3522) . Sāku gaidīt paciņu. 5 februārī saņēmu vēstuli no veikala: "sūtījums lv#3522 tika atcelts, jo mums nebija pietiekami daudz krājumu, lai izpildītu tavu pasūtījumu, un maksājums tika anulēts". Pārbaudīju preces pieejamību internetveikalā... Prece uz vietas. Uzrakstīju uz veikalu un saņēmu atbildi: "paldies par jūsu ziņu, mēs to ņemsim vērā, labojot tiešsaistes veikalu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, mēs izveidosim jums speciālo atlaižu kodu nākamajam pirkumam" un vēl vienu ziņu: "paldies par komentāru, mēs to ņemsim vērā, uzlabojot tiešsaistes veikalu. Diemžēl, sistēma pagaidām neatjaunojas tik ātri". Lieki teikt, ka viņi joprojām "uzlabo un atjauno", jo prece joprojām ir pārdošanā (moments sniegpārsliņas aproce) un nekādu speciālo atlaižu kodu nākamajam pirkumam neesmu saņēmusi. Ir pilnīgi skaidrs, ka veikals negribēja pārdod preci ar atlaidi atlaižu pēdējā dienā. Attieksme ir vienkārši riebīga.

Papildināts Nata Aus Libau 11.02.2021

Atlaižu kods tomēr saņemts. Bet es uzskatu, ka men negribēja pārdod aproci ar atlaidi.

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 11.02.2021

a Jums nepielec, ka var but atseviskjas divas kastes, viena kaste ar dargakam rokasspradzem pec iepirkuma cenas un otra ar letakam? Ja letakas ir izpardotas tad internetaa neviens dargako nepardos par leetaas cenu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes