www.sudzibas.lv Otto Latvija Ilgi gaidītais mētelītis krasi atšķiras no pasūtā

OTTO katalogs - Ilgi gaidītais mētelītis krasi atšķiras no pasūtā

Lai kādam nesanāktu tāpat kā man, nolēmu ievietot šeit savu sūdzību par internetā un drukātā formā pieejamo katalogu OTTO (pārstāv kompānija CATALOGUE SHOP Tallinā).
Tad nu ar mani notika tā... Pirms 4 nedēļām caur www.otto-latvia.com pasūtīju Nike dūnu mēteli par aptuveni 140 latiem. Pie konkrētās preces internetā bija aplūkojamas 2 bildes, kurās visumā diezgan labi varēja noprast, kāds ir mēteļa audums, kā arī labi saskatāmas bija tādas detaļas kā josta un pogas. Šodien bija tā "laimīgā" diena, kad varēju beidzot doties savam mētelim pakaļ uz pastu, bet, norēķinoties par to 100% apmērā un atnesot to mājās, konstatēju, ka mans ilgi gaidītais mētelītis diezgan krasi atšķiras no tā, ko pasūtīju. Pirms zvanīt uz Otto pārstāvniecības info tālruni, nolēmu vēlreiz salīdzināt saņemto preci ar bildi internetā, pēc kuras to pasūtīju. Diemžēl atmiņa mani nepievīla un es tiešām redzēju divus atšķirīgs mēteļus, jo ne audums bija tāds kā bildē, ne arī josta un pogas! Apskatījusi preces atgriešanas formu un noteikumus sapratu, ka nav, protams, problēmu man to aizsūtīt atpakaļ, bet situācijā, ka ne jau savas vainas dēļ (nepareizs izmērs, vienkārši nepatīk utt.) to daru, mani nokaitināja fakts, ka tagad savu naudu gaidīšu atkal 4 nedēļas! Zvanīju uz Otto info tālruni, kur man lauzītā latviešu valodā atbildēja, lai sūtot atpakaļ, pēc mēneša gaidot savu naudu un vispār, ja kas, lai iepērkoties veikalā!!! Tātad, ja nolemjat kaut ko pasūtīt no Otto, tad rēķinaties, ka nekādus pasūtījuma apstiprinājumus pēc pasūtījuma veikšanas Jūs nesaņemsiet (pašam jāatceras pasūtījuma datums), tas, ko beigās saņemsiet tiešām var izrādīties pārsteigums un gadījumā, ja sagribēsiet kādus sev aktuālus jautājumus risināt ar kompānijas pārstāvi, uz pozitīvu un kvalitatīvu klientu apkalpošanu neceriet! Lai Jums veicas!

Komentāri (12)

S skrubis 03.12.2008

nike meetelis par 140 latiem??? kur jums praats nike par taadu naudu pirkt???

L LLLL 03.12.2008

Man gan pērkot mantu, tā ir jāpačamda.

D daina 05.12.2008

ha-ha-ha:)) es arī, lielā gudreniece, pasūtīju, gan no ANTILLAS... ha-ha-ha, jāsaka, ka 22 lati zemē nomesti gan, jo tad, kad saņēmu mēteli, tad gan redzēju, ka tas Zviedrijā (Antilla laikam ir zviedru veidojums) nu noteikti nav šūts... pa šuvju vietām lien ārā baltas pūkas, piedurknēs siltinājums vispār kāds mikrons tikai, arī mitrumu virsdrēbe laiž cauri... jā, bet fočenītē katalogā mētelītis bija tik smuks...
atliek tikai pasmaidīt pašai par sevi, par zaudētiem 22 latiem, nu bet! kur tad var normālu 1/2 mēteli par 22 latiem dabūt??? vajadzēja domāt, pirms sūtīt...

M Mimi 10.01.2009

A es no Bon Prix pasūtīju gūltas pārklāju. Man atsūtīja jau lietotu. Bija nosmērēts ar kaut ko. Pretīgi.

K Kristina 15.05.2009

Es arī sūtīju no OTTO Apart kleitu un kurpes, man atnāca pilnīgi tas pats, kā bija katalogā, bija arī ļoti labi iepakots, nu viss godam. un kvalitāte atbilstoša cenai, taču cenas gan tur varētu būt mazākas. kādus 4/5 gadus atpakaļ pasūtīju somu, vēl tagad nēsāju.

U Uģis riktigais 16.05.2009

Ja runa par OTTO, tad tur redzamas visaugstākās cenas, kadas jebkurā citā katalog-/ari internet-/veikalā.Tāpēc atturos.Un pat aplūkojot attēlus nevar saptast, kāpēc tur tik augstas cenas?

P pufa 16.05.2009

Es līdz šim ar OTTO neesu iegrābusies, bet ANTILA manā melnajā sarakstā ir jau 7 gadus un reabilitācija tai nespīd.

B bargālēdija 16.05.2009

Bet par ko Anttila tā nogrēkojusies???Man atkal nav darīšana ar Otto bijusi, bet par Anttilu neko sliktu teikt nevaru...vismaz pagaidām:))

P pufa 16.05.2009

Antilas zābakiem, pēc pāris dienu nēsēšanas, zole pārplīsa.Gultas veļas krāsa pilnībā neatbilda katalogā redzētajai.krekliņi pēc pirmās mazgāšanas pārvērtās par grīdas lupatām. iespējams, ka tagad tur ir kvalitatīvākas preces kā pirms 7 gadiem, bet vair neriskēju. pietiekoša izvēla ir citos katalogos un esmu pārsvarā pārgājusi uz iepirkšanos veikalos, kur preci var apčamdīt un novērtēt "dzīvajā"

U Uģis riktigais 16.05.2009

Es Anttila neesmu iegrābies, vienīgā šaize, ka nevar preci tuvplana apskatīt /apčamdīt/.

U Uģis riktigais 16.05.2009

Pēdējais, ko Anttila nopirku bija moto ķivere.Nu, atzīmēju, ka gribu 58 izmēru.Atsūtija, ko pasūtiju.Tagad skatos, ka varēju tomer vienu izmeru lielāku...bet ta nav Anttilas vaina.

U Uģis riktigais 16.05.2009

...bet veļas mašīnā mazgāt vēl neesmu mēģinājis.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes