www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Nopirktā prece tā arī netiek piegādāta.

AtrisinātaOptimus.lv - Nopirktā prece tā arī netiek piegādāta.

Veicu pasūtījumu Optimus.lv internetveikalā, datorkrēsla iegādei (aptuvenā pirkuma summa 110 eiro). Uzreiz veicu pārskaitījumu, no viena Swedbank konta uz otru. Saņēmu ziņu, ka tuvākajā laikā ar mani sazināsies kurjErs, lai noprecizētu piegādes dienu un laiku.
Gaidīju visas 5 darba dienas (mājaslapā norādīts, ka uz pilsētu centriem piegāde ir līdz 5 darba dienām) un nekā. Rakstīju, jautāju, kas notiek, kad varu gaidīt savu pasūtījumu un saņēmu atbildi, ka veikals esot sazinājies ar kurjeru un kurjers man zvanīšot 8. darba dienā pēc pasūtījuma veikšanas. Nu neko darīt. Gaidu vēl 3 dienas. Pienācis jau dienas vidus un neesmu saņēmis nekādu ziņu ne zvanu no kurjera. Rakstu veikalam vēlreiz, skaidrojot situāciju, kur man jau atkal tiek teikts, ka kurjers ar mani tuvākajā laikā sazināšoties. Paiet vēl vairākas stundas un nekādas ziņas. Pēc atkārtota mēģinājuma sazināties ar veikalu - beidzot zvana telefons. Bet tur - "sveiks, es te par to krēslu. zini nevarēšu tev viņu piegādāt ne ātrāk par nākamo trešdienu..".
Rakstu vēlreiz veikalam. Vēlos atpakaļ saņemt nu jau gandrīz 2 nedēļas iepriekš samaksāto naudu. Šie atsūta kaut kādu dokumentu, lai es tagad rakstu iesniegumu, ko es no šiem vēloties.
10 minūšu laikā uzrakstu, parakstu ar e-parakstu, bet no šiem atbilde, ka nu varbūt nākamās nedēļas laikā iespējams to naudu man atskaitīs. Tad, kad kurjers šiem to krēslu būs aizgādājis atpakaļ (nav ne jausmas, kur un ko viņš visu šo laiku ar to krēslu ir darījis, un zinot viņa tempu, tas varētu aizņemt arī vēl kādas 2-3 nedēļas.
Tā, ka nu šausmīgi slikta pieredze ar šo uzņēmumu un, protams, aicinu cilvēkus uzmanīties, un labāk izvēlēties kādas nopietnākas firmas, ja ir vēlēšānās savu preci tiešām saņemt un laikā un netikt pataisītam par galīgu muļķi un bez mēbeles un bez naudas.

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 20.03.2018

OPTIMUS mēbeles pamatdarbība ir mēbeļu tirdzniecība. Mums rūp un mēs strādājam pie apkalpošanas servisa uzlabošanas, līdz ar to balstoties uz šī pirkuma nepatīkamo pieredzi pieņemsim stingrākus mērus pret transporta kompānijas piegādēm. Atzīstam, ka tik ilglaicīgi piegādes termiņi nav pieļaujami.
Mūsu ilglaicīgā pieredze, vairāk kā 20 gadi, pierāda ka nenodarbojamies ar krāpniecību un katru situāciju kas rodas un ir no mums atkarīga, izskatām un risinām pēc iespējas īsākos termiņos.
OPTIMUS mēbeles administrācijas vārdā atvainojamies par sagādātām neērtībām

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 01.11.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes