AtrisinātaOptimus Mēbeles - Trūkst detaļu

Šodien (19.07.2017.) Preiļu Optimus Mēbelēs nopirku kumodi, (jo drīz uz mājām dosies pirmdzimtais berns, būs kur likt mazajam drēbītes) samaksāju, tad parādīja kuru kasti varu paņemt - ņēmu ciet un ceļoju uz mājām. Mājās sāku izpakot un likt kopā... kad par pārsteigumu konstatēju ka vienai atvilktnei iepakojumā nav apakšas (nav viena preskartona dibena)...

Darbā samērā bieži darbojos ar normatīvajiem aktiem... ja viss būtu kārtībā, droši vien līgumu nemaz nelasītu un izmestu pēc kumodes salikšanas, bet nu sāku lasīt līgumu, lai saprast ko var darīt... un konstatēju, ka
daudzi punkti viens otru izslēdz, kas jau neliecina ne par ko labu. No līguma izriet - ka par visu preces stāvokli vari iepazīties veikalā un ja pamani mājās, ka kaut kas ir bojāts trūkst vai vēl sazin kas ar viņu noticis, tas uz garantiju neattiecas un šāda sūdzība skaitās nepamatota + ja precei bijusi akcija, tad tapsējumiem var būt ārējie defekti (paskatāties viņu mājaslapā - 100% visām mēbelēm ir akcija, tas nozīmē, ka parakstot līgumu, jūs piekrītat, ka jebkādos apstākļos, jebkādas jūsu pretenzijas ir nepamatotas un uz tām neattiecas garantija), pārdevējs nenes atbildību par preces piegādi... no līguma - viņš nenes atbildību par jebko... Vārdu sakot, viņiem [slēpt]@jāt uz jums, un jūs neko nepierādīsiet pēc tā brīža kad samaksāsiet viņiem naudu. Tā vien rodas pamatots iespaids, ka tas ir krāpnieku kantoris.

Tāpēc, iesaku visiem, kad pārdevēji bāzīs jums parakstīt to līgumu - sākumā pieprasīt, lai viņi jums to preci parāda, izsaiņo no iepakojuma, kopā saskaitīsiet nepieciešamās detaļas (ka nav iztrūkums), un ieguvēji būsiet tikai jūs paši + [slēpt]@pisīsiet smadzenes šitā "kantora" darbiniekiem, jo ar tādu attieksmi strādāt nevar.
īpaša uzmanība 10.punktam. Par 3.1.apakšpunktu - jūs nevarat konstatēt preces iztrūkumu, ja neizpakojat preci - jūs automātiski neievērojat līguma nosacījumus.

Drīzajā laikā pats došos uz viņu veikalu, skatīšos kādu preci, demonstratīvi ilgi pie galda lasīšu viņiem priekšā to līgumu, pieprasīšu izpakot preci - lai visu parāda, un tad padomāšu vai man to pirkt... varbūt mani kas neapmierinās.

Aicinu tāpat darīt arī pārējos, kuri uzskata, ka šis "Optimus Mēbeles" "kantoris" apzināti darbojas negodprātīgi.

Jā, varbūt paši pārdevēji un konsultanti nav vainīgi pie līguma sastāva, bet ja viņiem visiem vienalga, kāpēc lai man nebūtu

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 20.07.2017

Gadījumos kad iegādātai precei ir konstatēts nekomplekts, vai citas nepilnības, vienmēr ir jāvēršas pie tirgotāja un jāinformē par trūkumu. OPTIMUS MĒBELES rūp un mēs strādājam pie apkalpošanas servisa uzlabošanas. To apliecina OPTIMUS 21 gadu tirdzniecības pieredze. Katrs klienta pieteikums tiek izskatīts individuāli un jautājumi tiek atrisināti.
Par Iepakojuma saturu ir atbildīgs ražotājs, jo tas nodrošina komplektāciju un iepakošanu. Tirgotājs ir atbildīgs par trūkstošo detaļu nodrošināšanu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 23.10.2017

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (3)

TasEsLV 20.07.2017

Bet tapēc jau tas ir SIA - Sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Ko nozīmē ierobežota atbildība? - atbildības nekādas nav.

P Pretenzija Pretenzija 20.07.2017

Precīzi! :D

masyanya 20.07.2017

Nav tik sarežģiti, kā Jūs aprakstījāt. Par saturu atbild ražotājs, nevis veikals. Atvērt iepakojumu nevar, jo pēc tam to pašu ir jāpārdod citam klientam, šis klients atvērtu iepakojumu neņems, vai ne? Veikals var pamanīt tikai ārējos defektus vai pakas iztrūkumu pie preces saņemšanas no ražotāja. Dodieties uz veikalu ar pavadzīmi un čeku, aizpildiet aptauju ar datiem un aprakstiet situāciju, to sūtīs uz reklamāciju, un trūkstošo detaļu Jums pēc kāda laika atvedīs uz šo veikalu un izsniegs. Nepatīkami, plus savs laiks, bet, diemžēl, tā gadās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes