LV RU
www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Slikts serviss, loģistikas problēmas

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, loģistikas problēmas

Ļoti slikta komunikācija ar klientiem. Pirkām dīvānu caur interneta veikalu piegādāja pēc 26 dienām. Sākumā solīja 5 līdz 10 darba dienas.. Kad tuvojās 10 darba diena, pārlika automātiski vēl 5dienas klāt, pēc tam jau nedēļu. Finālā, prece piegādāta attiecīgajā veikalā, kurā ir jāaizņem ārā, nedod neviens ziņu, kad. Ir atnācis. Principā iekšējā struktūra neko nezin pa loģistiku, kad ir preču piegāde. Atrunas ir, situācija valstī covid 19. Rodas jautājums vai interneta veikals ir medicīnas iestādē, kad var atsaukties uz situāciju valstī. Klientam stāsta, par transporta biežumu cik, kur brauc mašīna. Lai gan man kā klientam tas vispār neinteresē, cik bieži loģistikas transports kursē pa Latviju. Diemžēl, naudu gan par dīvānu pieprasīja ļoti ātri. Šī bija pirmā un pēdējā reize kad iepirkos šajā veikalā. Un konsultantiem atrunas pa telefonu kā deputātiem, jau viss atstrādāts. Bet tas jau arī ir jāmāk!

28.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes