Optimus Mēbeles - slikts serviss.

Saskāros ar visai pretīgu attieksmi, optimus mēbeles''.
Iegādājāmies kafijas galdiņu, liekot kopā (pēc instrukcijas) konstatējām kad stiprinot virsmu pie konstrukcijas viņā izveidojās izsitumi no tapām, kas liecina par to ka tapu caurumi ir pārāk dziļi (vienā vietā pat nolobijās krāsa) . Pieteicām garantiju, jo tomēr liekot galdu kopā netika pielietots pārmērigi liels spēks vai paviršība.
Garantiju atteica, lieki pret to nestreikojām, taču uzzvanijām lai noskaidrotu detalizēti atteikšanas iemeslu un noskaidrotu cik izmaksātu jaunas virsmas iegāde.
Nu sākas jautrākais, visai nelaipnā tonī saņēmām apstiprinājumu ka garantija atteikta... Pamatojums - jūs nemākat salikt. (šis nav mūsu ģimenē pirmais gadijums ar nekvalitatīvu produktu ooptimus mēbelēs)
kad jautājām kur garantija ka atkal nesaņemsim nekvalitatīvu virsmu, atbilde bija vienkārša - tā nav mūsu problēma.
Kā arī zelta teikums - ja jūs neapmierina mūsu kvalitāte tad nepērciet pie mums mēbeles.
Kad jautājām par jaunas virsmas cenu... Nezinot. Kad pasūtīšot tad uzzināšot, bet ja pasūta tad apmaksa jāveic obligāti (nepiedāvāja pat sazināties ar kādu kas zin izcenojumus)
kolosāla attieksme, es neko neteiktu ja tāda attieksme būtu abpusēja bet šis nav tas gadījums.

09.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes